صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یلدا

شب یلداتون با تمام مشکلات مملکت به خوش بگذره 

 

وقتی آدم بد شانس باشه

خب دیگه توضیح نمی خواد گویاست

افغانی

صبح تلفنم زنگ خورد گوشی رو برداشتم 

 

افغانی : شما 

 

من : تو زنگ زدی ! 

 

افغانی : ببخش اشتباه گرفتی! 

 

دوباره اومدم بخوابم  

 

تلفن زنگ زد جواب دادم 

 

افغانی: تو ممد آقایی 

 

من: به صدام میاد ممد آقا باشم ؟ 

 

افغانی : این تلفن ممد آقاس ! 

 

من: این تلفن چند سالِ دست منه چطور مال ممد آقاس؟ 

 

افغانی : من چیکار کنم 

 

من : دیگه زنگ نزن 

 

از خودم نا امید شدم ! آخِ اصلا به صدام نمیاد که مرد باشم

بخیر گذشت

امروز وقتی با دکتر داشتیم میرفتیم مطب 

 

دکتر طبق معمول داشت حرص می خورد از دست صاحب مریض 

 

خب حق هم داره کلی زحمت میکشه و کوچک ترین بی توجهی 

 

خسارتی به بار میاره که جبرانش خیلی سخته 

 

در کل رفتیم مطب و سگی که چشمش اسیب دیده بود رو آوردن 

 

تقریبا میشه گفت که چشم داشت لایه کدر رو پس میزد یعنی احتمال این که  

 

دوباره بتونه ببینه خیلی زیاده 

 

خیلی خوشحال شدم

خیلی درد ناکه

میدونید بدترین چیز تو شغل دامپزشکی هست چیه؟ 

 

خودم میگم با هزار جور زحمت و خستگی یه بیمار رو عمل می کنی برای بهبودش 

 

ولی وقتی می فهمی خیلی دیر به داد حیون رسیدن و ... 

 

روز تاسوعا نزدیکای ظهر دکتر زنگ زد که خودت رو برسون 

 

سگ بیچاره شاخه تو چشمش رفته بود و دیر به ما رسونده بودنش 

 

قرنیه چشم کدر شده بود ، احتمال تخلیه چشم هست 

 

سگی که دستش رو عمل شد غده سرطانیش فعلا شده بوده و به باقی  

 

بدنش رسیده حالا ناگزیر باید حیون رو بخوابانیم

 

حسین جان

سالروز شهدات سالار شهدا امام حسین(ع) بر تمام مسلمانان تسلیت باد 

 

التماس دعا