صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ا ع ت ر ا ض ن ا م ه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            .

پناهی

دلم! گلم این اشک ها خون بهای عمر رفته ای من است 

 

میراث من ! حکایت آدمی که جادوی کتاب مسخ و مسحورش کرده است 

 

تا بدانم ! بدانم ! بدانم!  

بِوار وا نهادم مهر مادریم را گهواره ام را به تمامی 

 

و سیاه شد در فراموشی سگ سفید امنیتم 

 

و کبوترانم را از یاد بردم 

 

و میرفتم ! و میرفتم ! و میرفتم! 

 

تا بدانم ! تا بدانم ! تا بدانم! 

 

از صفحه ای به صفحه ای  

 

از چهره ای به چهره ای 

 

از روزی به روزی 

 

از شهری به شهری 

 

زیر آسمان وطنی که در آن فقط مرگ را به مساوات تقسیم می کردند 

 

....

اعصاب ندارم ها!!!!!

فقط می تونم بگم واقعا متاسفم هم برای خودم هم برای شما ها و هم مردم این مرز و بوم 

 

 

 


 

پ.ن : نمیدونم چقدر صحت داره ولی اگر اینجوری باشه که شنیدم ...  چه میشه گفت؟! 


 

بی ربط نوشت: اِنقدر دلم می خواد یه گاز از لپش بگیرم که دندون هام درد گرفتن

خدا،من و مقوا و قلم ها۱۷ (سیر تکامل...)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نمی دونم!!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدا،من و مقوا و قلم ها۱۶

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یکم بریم سراغ حیوانات

 خوابی آرام و مطمئن در گذرگاهی خلوت و دنج! 

 

از تولید به مصرف در حین فرایند دوشیدن شیر

 

  

اتفاقی کم نظیر از ابراز احساسات مادرانه ی یک مرغ خانگی به سگ
 

  

تصویری زیبا از دو پرنده ی عاشق !

 

 

 مگس ها همیشه موجب آزار و رنجش میزبان خود هستند
حتی این عقاب که افسردگی را می توان از نگاهش خواند ...

  

 شکار یک آفتاب پرست گرسنه و خوش اشتها
که البته مدت زمان شکار شاید به چند دهم ثانیه هم نرسد ...