صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

آبادی

من دختر یک آبادیم ! 

 

آبادیی که پسر همسایه دختر کد خدا را اغفال می کند! 

 

دخترک ۱۶ ساله اش ز خانه فرار می کند 

 

پسرانش جای کسب و کار و درس و دانشگاه مواد مخدر را انتخاب می کنند 

 

جایی که فقر و ثروتش به یک میزان نیست 

 

همنجا که این ز آن می دزد و آن ز این 

 

این آبادی! با آبادانیش زخم بر تن مردمانش می نشاند 

 

در این آبادی زن و مرد به یکسان ز افسردگی رنج می برند 

 

مادری برای فرزندش نان قرض می کند 

 

پدری سر خیابان گدایی می کند برای نان شب خانه 

 

 از اعتیاد و فحشایش نمی گویم 

 

من اهل این آبادیم ! می دانی این آبادی نامش چیست؟ 

 

می دانی دلم می خواهد این آبادی را...

Night Lonely
1389/06/07 ساعت 23:35
سلام دوست عزیز
خوبی؟
وب جالبی داری عنوانش  منو کشوند داخلش که بخونمش
باعث افتخاره اگه به " نیمه شب تنهایی " ما سر بزنی
لیالی قدر رو هم یهت تسلیت میگم
منتظر حضورت در بزرگترین کلبه عاشقانه هستم
موفق باشی
[گل][گل][گل][گل][گل]
پاسخ:
اره جون خودت تو گفتی منم باور کردم من با این کپی پیست ها مشکل دارم
مثل هیچکس
1389/06/07 ساعت 23:37
نمی دانم
شاید می دانم...
ولی دانست و ندانستن من فرق زیادی ندارد..
پاسخ:
خوب اینم حرفیه
مهسا
1389/06/07 ساعت 23:47
سهلام اجی جونم
الهی قفونت بلم
خدا رو شکر که حالت خوب شده
در و دلیم که نوشتی خیلی خوب نوشتی
افرین اجی جونم
بوسمت دالم خیلی زیاد
پاسخ:
سلام عزیز دلم
خدا نکنه نازنین
ممنون عزیز دلم
مرسی
منم دوست دارم
سعید
1389/06/08 ساعت 00:10
سلام عزیزم
آبادیم ویران شده
و من تو اون دارم میسوزم
اما......!
چه میشه کرد؟

پاسخ:
سلام نازنین
دقیقا
هیچی
سعید
1389/06/08 ساعت 01:19
مهرداد
1389/06/08 ساعت 01:28
من اسم این آبادیتو خوب بلدم....
پاسخ:
وای پس تو هم میدونی اون کجاست
مهسا
1389/06/08 ساعت 02:08
سلام اجی جونم یه احیای کوچولویی گرفتم واسه خودم
دلم یه خورده سبک شد
تو ام اجی جونم با دله مهربونت واسه من دعا کن
پاسخ:
الهی قربون دلت برم من
اومدم پیشت تو هم دعا کن
حامد
1389/06/08 ساعت 02:11
سلام
این آبادی احتمالا یکی از ممالک غربیه!!!
پاسخ:
سلام
نه اتفاقا شرقی شرقیه
حامد
1389/06/08 ساعت 02:49
پس حتما این آبادی بلاد ژاپونه
پاسخ:
شاید هم مال ارمنستانه است
حامد
1389/06/08 ساعت 02:57
به هر حال باید خدا رو شاکر بود که این آبادی ،ایران نیست
پاسخ:
اره خب باز جای شکرش باقیه
سعید
1389/06/08 ساعت 14:32
واقعا واسه خودم متاسفم
خیلی احمقم
مثله اینکه واسه هر کی که ارزش قائل میشی طرف فکر دیگه ای میکنه
پاسخ:
اونو خودت میدونی
چر خب نباش
خب چرا به من میگی مگه من کاری کردم که ناراحت شدی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد