صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ورزش چیزه خوبیست

چند ماه پیش به اصرار یکی از دوستان اسمم رو باشگاه بدن سازی نوشتم

تناسبم اندامم خوب بود ولی خب یکم از ناحیه شکم ناراضی بودم

بالاخره اسم نویسی کردم و مربی مربوطه

 قسمتهای از اندامم رو اندازه گیری کرده وزنم رو هم کشید.

خب بعضی از اندازه های مربوطه را که باید عضلانی میشد یا بر عکس باید کوچک میشد رو براتون مینویسم

وزن54.400 کلیو گرم کمی کمتر باید شود

دور شکم رو ناف78  که باید کوچک  شود

دور باسن 109 باید بزرگ شود

دوربازو 27 که باید بزرگ شود

و اما ! چند ماهی رو با شدت هر چه تمام تر با رژیمی که بهم داده بودن و ورزش سخت پشت سر گذاشتم

تا این که برنامه ورزشیم عوض شد

مربی مربوطه گفتم صبر کن اندازه هات رو بگیرم

اول وزنم رو کشید 55.500 زیاد شده

دور شکم روی ناف 81 زیاد شده

دور باسن 105 کم شده

دور بازو 25 کم شده

اندازه گیر که تمام شد بهش گفتم تو فوق العاده ای

من خودم سال ها تلاش میکردم نمی تونستم تناسب اندام رو انقدر افتضاح کنم

خلاصه این که اگر تصمیم گرفته اید اندام متناسبی داشته باشید حتما یک سر به باشگاه بدن سازی بزنید

و اما در آینده اگر به همین روش ادامه بدم حتما همانند تصویر پائین خواهم شد

 

 

 

 

عید سعید فطر مبارک 

 

قاصدک
1389/06/19 تایم 01:11
سلام دوست عزیز ونوس خانوم
حقیقتش در مورد آپ تون حرفی ندارم.چون نمیدونم چی باید بنویسم بخاطر دور بازو و حجم چربی های شکمتون
فقط اومدم عید را خدمتتون تبریک بگم . و آرزو کنم همیشه در صحت و سلامتی بسر ببرید
شب و روزتون خوش..یاعلی مدد
اولا ممنون و:
سلام دوست بسیار عزیز
خب اصلا مشکلی نیست فقط خواستم بگم که باشگاه هم دردی از ما دوا نکرد
عید شما هم مبارک باشه
ممنون شما هم همینطور
شب وروزت پر برکت باد . یا حق
حامد
1389/06/19 تایم 03:37
درود
عید مبارک
به این می گن یه مربی کار درست !
یه توصیه :هیچ ورزشی بهتر از دویدن نیست ! هم تناسب میاره هم نشاط!
اولا ممنون و:
صد درود
عید شما هم مبارک
البته
بله خب او رو هم امتحان کردم
مهسا
1389/06/19 تایم 03:59
سهلام اجی جونم خوفی؟
ماشالا قربونه باشگاه برم با این همه تلاشش گند زده که
اجی جونم عیدتو بازم تبریک میگم
بوسمت دالم
اولا ممنون و:
سلام عزیز دلم
اره خب
عید تو هم مبارک جیگرم
منم دوست دارم
امین هانی پور
1389/06/19 تایم 04:06
سلام هانی!
خیلی جالب بود... میخواستی مربیتو چپ و راست کنی و یه کف گرگی نثار اموات آن مرحوم صلوات!
اولا ممنون و:
سلام عسل
ایی ... نه خب دختر رو که چپ و راست نمی کنن پسر خوب
قاصدک
1389/06/19 تایم 06:47
سلام مجدد ونوس عزیز
عوضش الان با دست پر اومدم
یه تبریک مخصوص بلاگ اسکاییها
عمراْ هم کسی نتونه کپی کنه!! خواستم مطمئن بشی که کار خودمه و ازجایی سرقت نکردم
خب خودت قبلا رو دزدگیرت نوشته بودی که:خودت بنویس
به هرحال..عید بر شما مبارک..تابعد یاعلی مدد
........................................................................












--------------------------------------------------------------












--------------------------------------------------------------------











اولا ممنون و:
سلام دوست بسیار عزیز .
خیلی ممنون خیلی لطف کردین
بله خب فقط خودتون میتونید این کار زیبارو انجام بدین
خیلی خیلی ممنون
RaSo0l
1389/06/19 تایم 13:37
والله هرچی جنس مونث میبینم این روزا یا به فکر کوچک کردن شکمه یا فکر کوچیک کردن سینه ! بیخیال بابا همینجوری خوبین دیگه
شما هم دیگه از این کلاسا نرو که اینجوری به هیکلتون گند نزنن
در ضمن عکسه هم خیلی باحال بود
اولا ممنون و:
نه خوب من دیگه باید از این به بعد به فکر اندام باشم خوب پا به سن دارم میذارم
نه خوب باید برم که یکم حال این مربی عزیز رو جا بیارم
ایول
مهرداد
1389/06/19 تایم 13:57
خو خودت میگی پرورش اندام....! نمیرن لاغر شن که!
واسه لاغری باید بری ایروبیک فکر کنم!

عید شما هم مبارک
اولا ممنون و:
خب پرورش اندام نه گند زدن به اندام
نه بابا اون که واسه یه چیز دیگست مجید جان
عید تو هم مبارک
شمس
1389/06/19 تایم 22:27
سلام دختر گلم
فکر  کنم همینطوری پیش بری  باید بهت بگم ( مکعب گلم)
راستی میتونی بهش پاتک بزنی و برعکس آنچه می خواهی رو بگی بعد شاید درست در بیایی
ولی خوب از حق نگزریم یه کارایی کرده بخت برگشتههههههه
اولا ممنون و:
سلام مامی عسلمممممممم
نه نگو مامان دارم خل میشم
اینم فکریه ولی بازم فکر کنم همینجوری که پیش رفت باقیش هم پیش بره
اره خب
مهرداد
1389/06/20 تایم 01:14
اولا ممنون و:
مهسا
1389/06/20 تایم 21:21
سهلام اجیه ناسم خوفی؟
اجی جونم من دیگه اومدم کم کم خدافظی کنم تا ۵شنبه البته اجی جونم اگه خیلی دلم برات تنگ شد اجازه میدی بهت اس بدم؟
خیلی زیاد بووووووووسمت دالم اجی جووووونم
اولا ممنون و:
سلام نازنین خانومممممم . من خوبم تو خوبی؟؟؟
به سلامتی بهت خوش بگذر عزیز دلم . باشه عزیزم مشکلی نیست هر چقدر دوست داشتی اس بده
منم دوستتتتتتتت دارم عزیز ممممممممم
امین
1389/06/20 تایم 22:16
سلام هانی منش!

خوبی؟! آپم هـــــــــــا!
کی میای؟
اولا ممنون و:
سلام عسل منش تر
اره تو چطوری ورج. ا الان میام
مهرداد
1389/06/21 تایم 00:52
این لینکت منو کشته!
نوشتی خوشگلترین دختر تنها (امین)
اولا ممنون و:
نه تنها تو رو بلکه خودم هم کشته
برو وبش رو ببین متوجه میشی
مهرداد
1389/06/21 تایم 03:01
خدایی وبش از اسمش بیشتر آدم کش بود!
ماشاا... چه قوه تخیل و خلاقی داره!!!

چطوری اون همه مینویسه آخه من موندم!!!!!!!!
اولا ممنون و:
اره خب بخاطر همین لینکش کردم
ولی خب تا اونجایی که من فهمیدم توکار سینما و این جور چیز هاست
ذهن فعال نوجوانی همینه دیگه
سعید
1389/06/21 تایم 21:03
سلام
خوبی نازنین
ما رو نمیبینی خوشیا
منم دارم میرم باشگاه ثبت نام کنم
ایشالا بعد از 6ماه ذوزنقه درمیام
اولا ممنون و:
سلام به روی ماهت
ممنون تو چطوری عزیزم
نه باور کن
به به چه کارها
خب چه شود
ایلیا
1389/06/22 تایم 02:46
خیلی جالب بود/تصویرت خیلی جالب بود از صدای خندم اهالیه خونه بیدار شدن/یادم باشه زمانی که همه بیدارن بیام وبتو بخونم نه نصفه شب
اولا ممنون و:
مرسی/خب نخند فحش به جون من چرا می خری/ لطف داری عزیزم ولی چرا وب نداری بیام پیشت؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد