صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

چند راهی

دیشب داشتم فکر می کردم اگر کسی   

 

تو چند راهی قرار بگیر باید چی کار کنه 

 

یاد یه سوال افتادم که تست عمل کرد بود 

 

یکی ازم پرسید فکر کن ازدواج کردی  

 

گفتم خب؟ 

 

گفت حالا فرض کن باسن بچت رو میشور   

 

رخت ها رو هم پهن کردی که خشک بشه  

 

همه اینا به کنار شوهرتم خیلی دوست داری  

 

گفتم خب ؟  

 

گفت حالا زنگ میزنن تلفن هم زمان زنگ میخوره و بارون هم شروع به باریدن می کنه  

 

اول چی کار می کنی  

 

....  

 

شما ها چی جواب می دین؟ 

 

برای اینکه بهتر بتونید سوال ها رو جواب بدین  

 

برای هر کودم از سوال ها یک جایگزین انتخاب کنید و جواب بدین

soso.ir
1389/06/21 تایم 04:05
ba salam weblog ghashangi darin be manam sare bezanid
film-aks-music-software
hame va hame dar site farsi iranian
www.soso.ir
talar goftomani jazab va delneshin mohiti jaleb baraye hame iranian
www.soso.ir/forum
اولا ممنون و:
ای اقا عجب دل خرسنده ای داری شما ها خدا روزین رو جایه دیگه بده
RaSo0l
1389/06/21 تایم 04:23
بدون جایگزینی بگم اشکال نداره ؟
بچه رو کامل میشورم خشکش میکنم ، اگه تلفن تا اون موقع قطح شد که هیچ اگه نه جواب میدم
وقت واسه لباس ها رو جمع کردن هست
اولا ممنون و:
نه بگو
خب افرین
اوهم.
نتیجه شما به کسی که پشته در مونده هیچ احمیتی نمیدی
علی
1389/06/21 تایم 12:46
سلام
خوبی خوبم
ببخشید با کمی تاخیر عید شما هم مبارک
من چند روذی نبودم دیر کردم
اولا ممنون و:
سلام
ممنون
خواهش می کنم
خب الان که هستی
نگین
1389/06/21 تایم 15:18
سلام عزیزم.مرسی از تبریکت..من نبودم خانومی درگیر یه سری کارا.
من بخاوم به این سوال جواب بدم.اول درو باز میکنم.لباسا خیسم بشه زیاد مهم نیس فوقش دوباره میشورمشون.پس لباسا آخره.بعد از در باز کردن میرم سراغ بچم.بعد تلفن اگه قطع شده باشه از روی کالر ای دی میبینم کی زنگیده بهش زنگ میزنم و ازش عذر خواهی میکنم که دستم بند بوده..
اولا ممنون و:
سلام ننازنینم . خواهش خانومی. خب زیاد به خودت سخت نگیر
خب؟ نکنه توقوع داری روانشناسی کنم برات باشه بعدا بهت میگم
قاصدک
1389/06/21 تایم 15:26
سلام ونوس عزیز
بنده چون هنوز تا حالا گرفتار این همه مصیبت با هم! نشدم نمیدونم
چی بگماما یاد همون دوبیتی که قبلا بهت گفتم افتادم:
(تو مایه دشتی بخونید لطفاً)

خداوندا؛ سه درد آمد به یکبار
خر ِ لـَنگ و زن ِ زشت و طلبکار!!

خداوندا زن ِ زشت را تو بردار
خودُم دونُم خر ِ لنگ و طلبکار

خب چکار کنم؟؟با این همه مصیبت که نام بردی یاد این شعرافتادم

خوش باشی و سلامت..تابعد..یاعلی مدد
اولا ممنون و:
سلام قاصدک عزیزتر
امیدوارم هیچ وقت نشوید
حتما

خب اره خو
همچنین تا بعد... یا حق
ali9
1389/06/21 تایم 16:44
مطلبش خیلی سنگینه ولی جالبه!!!!!!
نمیتونم واسشون جایگزین انتخاب کنم......
ولی اول بچه،،،،
بعد در....
تلفن بی خی!!!! دوباره زنگ میزنه!!!!!
لباسم که زیاد مهم نیس ولی آخره سر جمع میکنم!!!!!
درست ج دادم......
چند میشم...
اولا ممنون و:
خوب سلام
چرا؟
خب
خب

خب شما شخصی هستی که بچه دوستی و مهمونت برات عزیزه
ولی من روانشناس نیستم ولی از کسی که این سوال رو ازم پرسید حتما میپرسم و جوابش رو بهتون میگم
ali9
1389/06/21 تایم 19:44
سلامی دوباره....
خیلی مرسی که اومدی وبم....
روانشناسی بهت میادا!!!!!!!
ولی بازم ممنون که جوابمو دادی...
راستی اگه دوس داری منو با اسم خودم بلینک و به من بگو که با چه اسمی لینکت کنم!!!!!
راستی آپ کردی خبر بده بهم!!!
فعلا
اولا ممنون و:
سلام
خواهش ممنون از شما بخاطر سر زدنتون
جدی
حتما .
چشم ولی این ادرسی که به من دادی که ارور میده
فعلا
حامد
1389/06/21 تایم 20:40
با اینکه مخاطب این پست مردها نیستند ولی اومدم یه سلامی عرض کنم و برم !
اولا ممنون و:
اتفاقا مردها که راحت تر جواب میدن خودت رو کنار کشیدی.
ممنون سلام از ماست
سعید
1389/06/21 تایم 21:03
سلااااااااااااااااااااااااااااااام ونوس جان
خب گور بابای بچه و لباسا و...
بریم ببینیم کی پشته دره
راستش فکر کنم بچه (البته باسن کثیف بچه) و زنگ در از همه مهم تر باشه
اولا ممنون و:
سلامممممممممم سعید جاننن
به به اقا سعید
بس که مهمون نوازی دیگ ورج
نه تو خودت از همه مهم تری سعید جان
مهرداد
1389/06/22 تایم 01:17
عجب سوالای سختی میپرسی!!!
کنکور آسونتر بودا!!!
اولا ممنون و:
خب دوست داشتی جواب بده!!!
خب پس یه سوال کنکوری ازت میپرسم!
ایلیا
1389/06/22 تایم 02:38
سلام!ایلیام نه الهم/چطور متوری؟حالو بالت چطور متوره؟ خوب سلامو احوال پرسی بسه بریم سر اصل مطلب:برای همیشه مجرد میمونم تا این بدبختیارو نکشمو خودمو تو چند راهی نندازم
اولا ممنون و:
سلام/بله متوجه شدم/ خوبم تو چطور عزیزم/ باشه نه اگه اینجوری فکر کنی که عمرا از زندگی چیزی بفهمی البته شوخی بود ها
ایلیا
1389/06/22 تایم 02:40
اولا ممنون و:
اون کامنت اولت رو تائثد کنم
مهرداد
1389/06/22 تایم 23:38
حالا من یه چیز گفتم... جدی جدی میخوای یه سوال کنکور بپرسی؟؟
اولا ممنون و:
خب یه چیزی بگو که بعدا پشیمون نشی... حالا باید روش فکر کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد