صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

و این هم مشخصات من آذر

پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌کار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، کنجکاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاک ، یک دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشکار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب کار عوض می کند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاک و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، کم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رک گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر کاری می کند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق .

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت‌گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات  

خوش‌ بینی‌ کورکورانه‌، بی‌خیالی‌، بی‌دقتی‌، بی‌احتیاطی‌ و بی‌توجهی‌
ظاهر بینی‌ و بی‌ملاحظه‌گی‌
فاقد حس‌ مسؤولیت‌، بی‌قراری‌ و نا آرامی

ایلیا
1389/06/22 تایم 03:12
سلام ایلیام/وبت در عین سادگی و کوتاهی پر مفهومو معناست/ زود میشه شناختت/ از آشناییت خیلی خیلی خوشحالم
اولا ممنون و:
سلام ایلیا/ ممنون از تعریفت/ اره/ منم همچنین
RaSo0l
1389/06/22 تایم 07:44
فقط تعریف کردی از خودت که !
اینم خصوصیات منفیت :
خوش‌ بینی‌ کورکورانه‌، بی‌خیالی‌، بی‌دقتی‌، بی‌احتیاطی‌ و بی‌توجهی‌
ظاهر بینی‌ و بی‌ملاحظه‌گی‌
فاقد حس‌ مسؤولیت‌، بی‌قراری‌ و نا آرامی‌
اولا ممنون و:
سلام/ خب من که ننوشتم اینو تو سایتی که دیدم نوشته بود
ایول دستت درد نکنه الان اینا رو هم اضافه میکنم
دستت درد نکنه
RaSo0l
1389/06/22 تایم 07:45
زاستی چرچیل ، وان بتهوون و مارک تواین متولد این ماهن
اولا ممنون و:
اره میدونم
مهدیس
1389/06/22 تایم 19:56
سلام دوست خوبم
خوبی؟
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................

خوشحال میشم بیای
اولا ممنون و:
سلام
اپت رو خوندم ولی دفه دیگه فقط بخوای بیا بگی اپم دیگه عمرا بهت سر بزنم
سعید
1389/06/22 تایم 22:37
نظرم کو؟
چرا تایید نکردی؟
اولا ممنون و:
نظر بی ادبی رو تائید نمی کنم
پاک شد
مهرداد
1389/06/22 تایم 23:36
پس کلا خوبی!
اولا ممنون و:
من نگفتم اون سایته گفته
سعید
1389/06/23 تایم 00:05
نه اون که
یه نظر دیگه که واسه این پستت نوشتم
نگو ندیدم که شاکی میشما
اولا ممنون و:
خب پس کدوم؟
خب اگر درست نوشته بودی حتما هستش دیگه اگر هم بی ادبی بوده پاک شده واسه من شاکی نشو که من خودم اخر تمام شاکی هام
سعید
1389/06/23 تایم 00:37
بابا شاکی
ایراد نداره یه بار دیگه مینویسم
فقط شما قاطی نکن
اولا ممنون و:
همینم دیگه
دستت درد نکنه
باشه
سعید
1389/06/23 تایم 22:48
ببین الان حق دارم دیگه قاطی کنم دیگه
پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوباره نوشتم و تاییدش کردم نظرم رو
نگو ندیدی که قاطی میکنم و..................
اولا ممنون و:
من فقط همین کامنت رو داشتم از تو
سلااااااااااااااااااااااااااام عسلم
خوفی خانومی؟
این هویار رو من یه روز میخورمش
مگه این که نبینمش
این رو یبار گفته بودی دیگه
خاطرات جدید ازش بگو
سعید
1389/06/24 تایم 11:41
واسه این پستت کامنت گذاشته بودم
دوبارم گذاشتم
ولی نیست
دیگه هم نمینویسمش
خسته شدم دیگه
اولا ممنون و:
سعید جان من هر کامنتی که بهم بدی تائید می کنم
در صورتی که کامنت نداشته باشم چطوری می تونم تائید کنم هان
هر جور راحتی
الهی خسته نباشی نابغه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد