صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خانم روحه

 

امروز یه میرزاقاسمی درست کردم حالش رو بردم انقدر خوش مزه شد که نگو 

 

بعد امدم نت داشتم تو گوگل میچرخیدم دنبال یه چیزی میگشتم تحقیقی 

 

 این عکس رو دیدم ای ذوق کردم بیا ببین

 

اقا این خانم روح چه حالی کرده اینجا پیش این پسر عکس گرفته 

حالا حضور روح و کتمان کنید 

 

این ایمیل امروز به دستم رسید دیدم بعد نیست شما هم بخونیدش 

  

همگی سلام

یک خبر خیلی مهم: شرکت مخابرات ایران از تاریخ 20 مهرماه به بعد به تمام  

 کسانی که از یاهو در ایران استفاده می کنند یک ایمیل زده، عنوان ایمیل  

هست: "کارت اینترنت مجانی" وقتی این ایمیل رو باز می کنی یک KEY logger 

 با حجم 32 کیلوبایت نصب می شه و از اون به بعد تمام چیزهایی که تایپ می 

 کنید هر 20 دقیقه به آدرس ایمیلresearch@irantelecom.ir فرستاده می شود 

 و به این ترتیب از تمام مطالبی که تایپ می کنید باخبر می شوند..

قاصدک
1389/06/25 تایم 00:28
سلام ونوس عزیز
شب بخیر
ببخش.من نت ندارم و الانم از طریق کارت وارد شدم و باید زود برم
فقط گفتم خدمت برسم برا عرض ادب
میرزا قاسمی هم نوش جان.
برا ما همین تعریفش هم کافیه.دست ما کوتاه و خرما برنخیل
خب؛وصف العیش ؛ نصف العیشه دیگه
درضمنشم!
الان با اسپیکر روشن اومدم.خیلی خیلی خوشمان آمد
خدارحمت کنه مرحوم حسین پناهی را
این جمله ش همیشه با شنیدن اسمش یادم میفته که:
برای یه لقمه نون جلو چندتا خدا باید سجده کنیم؟!(قریب به مضمون)
به هرحال.ممنون از اینکه با این آهنگ وبلاگ یادی از هنرمند ازدست رفته کردی
شب و روزت خوش.ایام بکام.غم نبینی.تابعد یاعلی مدد
اولا ممنون و:
سلام دوست بسیار عزیز این جانب
راستی مامانم براتون کامنت گذاشته بوده
شب شما هم بخیر
ای وایی حالا خوبه کامپیوترت خراب نیست
لطف کردین قربان
ممنون حالا تا صبح خواب ندارم
ای بابا در خدمت هستیم فقط لب تر کن قربان
راست می گوین
خدایش بیامرزد
جمله های زیبایی گفتن ایشون
کاری نکردم خودم خیلی دوستتش داشتم و دارم
شب و روز شما هم خوش. ممنون شما هم . یا حق
ذوالفقار
1389/06/25 تایم 00:29
سلام خواهر گلم
واکاوی فتنه ۸۸
اولا ممنون و:
سلام برادر
این چی هست
سعید
1389/06/25 تایم 00:31
۳تا موضوع تو یه پست
عالیه
میرزا قاسمی نوش جونت

این عکس رو میتونی قبول کنی؟؟؟؟؟؟

اون قضیه مخابراتم حتما دقت میکنیم
اولا ممنون و:
ما می توانیم
ممنون
اخ انقدر دوست دارم
کلا دید مثبت دارم تا منفی
یس این کار حتما بکن
حامد
1389/06/25 تایم 00:35
درود
واوووو میرزا قاسمی ! نوش جون !
این عکسه واقعیه ؟!؟! اگه هست که بترسیم !
اولا ممنون و:
صد درود بر آقا حامد عزیز
اخ جون کوش من بخورمممنون
فکر کنم واقعی باشه خب پس بترس
شمس
1389/06/25 تایم 00:39
سلام جیگر طلا
مگه چیه این خانمه خونه ما هم اومده
میگن سازمان امنیت و اطلاعات ما یک هفته آینده رو هم می دونه می خواهیم چه کار کنیم
راستی یادت باشه اگه نرگسی داری تو یخچالت این میرزاقاسمی رو توش نزاری یا اگه گذاشتی در یخچال رو باز بزاری
اولا ممنون و:
سلام جیگر خودممممممممممم
اره خب همیشه همجا پلاسه
خدا نیست و نابودشون کن و می کنهههههههههه
حتما
سعید
1389/06/25 تایم 00:55
این مامانت داره منو میپیچونه
برو کامنتهایی که بام گذاشته و براش گذاشتم بخون
اولا ممنون و:
خب مگه چی گفته
باشه الان میرم
پوریا
1389/06/25 تایم 01:23
چه روح قد بلندی هم هست
اولا ممنون و:
اره خب
RaSo0l
1389/06/25 تایم 01:30
واااااااااااای این چیه ! برش دار نصفه شبی قلبم ریخت
اون ایمیل ِ هم فکر نکنم راست باشه ولی هیچی ازشون بعید نی !
اولا ممنون و:
وایییییی ترسیدی قلبت کجا ریخت
نمی دونم دیدم بد نیست باقی هم بدونن
مهسا
1389/06/25 تایم 10:10
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام اجی جونممممممممممممم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
من اومدمممممممممممممممم
اجی اونجا دعات کردم
خیلی دلم واست تنگولیده بووووووووووووود
اوخه ایشالا توام ری مشهد بهت خوش بگذرهههههههههههه
وووووووووی اجی این عکسه خیلی وحشتناکه
ولی فک کنم فتوشاپ باشه ها نمیدونم
اجی جونم کی بچه داری کردی؟؟؟ بچه ی کیرو نگه داشتی؟؟؟
واقعا چه عذابی کشیدی من که بچه ونگ بزنه روانی میشم
اولا ممنون و:
سلاممممممممم نمازنینم مممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مرسی عزیز دلم رسیدن بخیر
دل من تنگ شده بود نانازی
من ری نمیرم ولی مشهد میرم
خب نگا نکون خوابت نبره
هرچیه من کلی ذوق کردم دیدمش
پریروز بچه برادرم رو
اره والا. خب این ونگ نمزد فقط مخ میجوید
مهسا
1389/06/25 تایم 10:44
وووووووووووووووی اجی خیلی خوچال شدم اومی
خیلی دلم برات تنگیدههههههههههه بووووووووووووود
ببخش دیگه زیاد بود متنم
اجی جوووووووووووووووووونم خوابم نمیبره
خیلی بوووووووووووووووووووسمت دالممممممممممم
خیلی ماهییییییییییییییییییییی
اولا ممنون و:
وایییییییییی جون دلمممممممممم خواهش میشه خانم طلا
دل من بیشتررررررررررر
خواهش اصلا خودت رو ناراحت نکن من که خوندم ولی خب یکم فنت رو بزرگتر می کردی بد نبود ها
منم دوستت دارم نازنینم
ماهییییییییییی نیستم من ونوسم
ali9 (و اما عشق ...)
1389/06/25 تایم 11:32
وای عجب عکسی... اوه اوه...
راستی از این یاهوو چیزی نصیب ما نمیشه!!!!!
اینم نظر...
راستی آپم...
منتظر سوالات بعدی هستیم
فعلا
اولا ممنون و:
اهم دوسش دارم واه واه......
حالا صبر کن همچین ایمیل بارون میشی چند وقت دیگه
لطف کردین
بله الان خدمت میرسم
باید فکر کنم بعدا ازت میپرسم
باشه
ali9 (و اما عشق ...)
1389/06/25 تایم 12:33
سلام....
دلم برات تنگیده بود دوباره اومدم
میگم کی میخوای بیای مشهد؟؟؟؟
بگو مرغی... خروسی... گنجیشکی.... فنچی.... طوطیی.... یه  چیزی از پرنده ها برات خون کنم.....
اولا ممنون و:
سلام.....

الهی چه دل کوچیک داری خوش اومدی
من کی گفتم میام مشهد
با پرنده های زبون بسته چی کار داری ؟؟//؟ به کارها اصلا احتیاج نیست
امین
1389/06/25 تایم 19:36
سلام هانی!
آپم بدو بیا!
بدو ها!
ali9 (و اما عشق ...)
1389/06/25 تایم 20:51
سلامی دوباره!
توی ج نظر مهسا گفتی میای مشهد!!!!!!
گفتم برات قربونی بدم میای شهرمون
مهرداد
1389/06/25 تایم 23:44
این دیگه چه عکسی بود!!
آخه اون نخبه ای که اون ایمیل رو فرستاد یک دقیقه فکر نکرد یه موضوع بهتر پیدا کنه تا کی لاگرو نصب کنه!!!
سعید
1389/06/26 تایم 02:21

چرا آپ نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟
دریچه
1389/06/26 تایم 14:13
عکست خیلی باحال بود
فکر کن پسره بعد از اینکه عکس و دیده چه حالی داشته
حتما سکته کرده البته پسرا زیاد ترسو نیستند
این خبره پایینیتم جالب بود
میلایی که به من میده همش چرت و پرته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد