صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بغض

گاه در بغض نفرت این چنین مینگارم بر دفتر سیه بخت زندگیم

ای نازنینم ، ای پرتو عشق و هستیم ؛

ای که بی تو بی جان ترینم ، این چنین است رسم روزگارت؟

ای عزیزترینم ، ای که جانم به قربانت ، این است پرتو خلقت؟

تو که خود میدانی قربانگاه تو است این قلب ناچیزم !

تو که خود میدانی توانم پر بسته که نتوانم بر پا باشم بی حضور تو !

این چنین است رسم روزگارت ؟؟؟

که آن عزیز کرده جانان در کنج زندانی بسوزد؟

که آن گل زیبا بر غم عالم بگرید؟

ای نیاز همه ساعتم ، رهایش ساز از این بند!

ای معبودم! ای همه نیازم !ای که بی تو بی جانم ؛

بگذار بر لبانم آن جام زرین عشقت را که سیراب شوم از عشق تو ، که پرتو عشقت باشم

بگذار بر لبان خشکیده ام ان جام صبوریت را که صبوری پیش راه خود کنم

نه ، نه، نه

بگذار بر لبان مشتاقم  آن می از خود گذشته را که مست تو شوم از خود دور گردم

بگذار که تشنت باشم ، بگذار که بی طاقتت باشم ، که برای رسیدن ، جان از این بیگان پوست بر در دهم !

6:24

مورخ 8/4/88

تافا

1389/05/23 ساعت 14:40
یک روز نمک ریز به زخم تنم ای دوست
یک روز بنه مرهم افسوس به زخمم

سلام و درود

از شما دوست گرامی دعوت میکنم از خلوتکده ام با نام "فرصت ناب کبوتر شدن" حاوی اشعار حقیر دیدن فرمایید.

روزگاری پر از تغزل برایتان ارزومندم
پاسخ:
سلام دوست عزیز
یکبار هم همنطور دعوتم کردی امدم چند بار دیگه می خوای دعوت کنی
احمد
1389/05/23 ساعت 14:42
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
مطالبت خیلی قشنگ بود
راستی به من هم سر بزن اگرم دوست داشتی  با هم تبادل لینک کنیم منو با نام دانشنامه فناوری اطلاعات
و آدرس  www.foxworld.ir لینک کن و تو قسمت نظرات بهم خبر بده
پاسخ:
ممنون لطف دارین ولی چند بار اینجوری دعوت می کنید؟؟؟؟؟؟
اوصلا با کسانی که عرضشی برای دیگران قایل نیست مراوده داشته باشم
معراج
1389/05/23 ساعت 14:53
سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

راستی از کد اهنگ رپ  میخوای تو وبم ریخته
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون سر زدم بهتون
من کد آهنگ لازم ندارم
نگین
1389/05/23 ساعت 15:19
سلام دوست عزیز...با افتخار شما را لینک میکنم..و شما هم اگر مایلید چنین کنید..دوست خوبم خیلی ازت ممنونم بابات اینکه وقت گذاشتی و نوشتمو خوندی و خیلی از حرفای قشنگت استفاده کردم....
تو زیبا مینویسی زیبا میگویی و زیبا میخوانی ...کلبه ی من حضور دوستی چون تو را کم داشت...
همیشه جمله های اخرت زیبا ترینه..
برات از صمیم قلب ارزوی موفقیت میکنم
پاسخ:
سلام خانم گل ممنون شما هم لینک شدی
تا زمانی که فرصت دارم باید دل هارو دریابم
ممنون خانم گل حضورت تو هم برای من زیباست
واقعا خب از این به بعد از آخر می نویسم
منم برات بهترین ها رو آرزو می کنم
سعید
1389/05/23 ساعت 15:42
تو رو خدا بیا منو از دست این دخترای ... نجات بده!!!!!

تو رو خدا نظراتشون رو بخون!
آرزوشونه زود ازدواج کنن
پاسخ:
الان میام صبر کن
چشم میخونم
خب اگر بتونن نمیدونن چه کردن
نگین
1389/05/23 ساعت 16:09
شما خیلی به من لطف داری که تموم نوشتهه امو میخونی...
پاسخ:
اگر نوشتی حتما عرضش خوند داره
سعید
1389/05/23 ساعت 16:39
بابا التماس دعااااااااااااااااااا

راستی جواب نظرت رو بخون
پاسخ:
محتاجیم به دعا
الان می خونم
سعید
1389/05/23 ساعت 16:47
ممنون که تو ام پستامو میخونی
اینم یکی از شعرامه:

در انتظار دیدنت
تا به سحر نشستم و
اما تو را ندیدمت
افسوس
ای کاش می خوابیدم و
در خواب یک لحظه آرام
از باغ گل می چیدمت.

پاسخ:
خواهش از سبک نوشتنت خوشم اومد
خیلی زیباست
سعید
1389/05/23 ساعت 16:48
نظرت راجبه اینم بگی خوش حال میشم

               زندگی جاریست!

باقلم میشویم،
شاخه ی معرفت زندگیم را
تا بگویم آری...؛
زندگی جاریست

زادگهم خورشید،
خوابگهم مهتاب،
زندگیم سبز
آرزویم مهتاب  
شکوفه ها سبزند (؟!)
عاشقانه می رقصند
تا بگویند
"زندگی جاریست"

زندگی جاریست از بدو کلام
از همان لحظه ی شیرین سلام
از همان لحظه که مطرب می نوازد
با ساز عاشق،
دل صادق،
حال دیگر زندگی میخواند
از پس فاصله معنا میابد
نیستان را می سازد عاشقان را می خواند
عاشقان میرقصند
وقت وصل شب و سحرگاهان است


پس تو هم از فاصله ها
از همه دوری و دل تنگیهایت
جرعه آبی بردار و
وضویی ساز
تا قلم ها بفهمند؛
زندگی جاریست!



پاسخ:
میدونی وقتی از زندگی و جاری بودنش حرف میزنیم احساس می کنم راکت موندم و زندگی خیلی جلو تر از من داره حرکت میکنه
ولی خیلی پر و پرمحتوا بود خوشمان آمد
سعید
1389/05/23 ساعت 17:08
یه چی بگم ناراحت نمیشی؟
یه حالی به این قالبت بده دیگه!!!!!!!
پاسخ:
نه نمیشم
چیکارش کنم عوضش کنم ؟؟؟ خب آخه به اسم وبلاگم میاد
سعید
1389/05/23 ساعت 17:36
مگه اون عکس برگ رو وبلاگته؟
یا کلا میگی بهش میاد؟

برو سایت نایت ملودی یا پیچک کلی قالب با عکس و پس زمینه برگ دارن

مثلا برو این وبلاگم قالبش رو ببین
http://saeidhabadi.tk/

راستی سایت وبگذر هم برو آمار گیر بگیر
این چیزای اضافه رو هم از تو قالبت پاک کن
Design
Specific و...
پاسخ:
خب من این قالب رو از پیچک گرفتم ولی اون عکس تکی نه
من این قالب رو دوست دارم
راستش من یه نمه خنگم تو دست کاری قالب ها معمولا یه دوست عزیزی این کارو برام می کنه و قالب رو برام کامنت میکنه منم میزارم تو ویرایش خب چیکار کنم
نگین
1389/05/23 ساعت 23:24
بابت توجهت فوق اعاده سپاسگذارم
منو واقعا شرمنده کردی ذوق کردم دیدم همه رو خوندی..مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم
دشمنت شرمنده باشن...
معراج
1389/05/24 ساعت 00:01
سلام دوستم اشکال نداره رفیق
پاسخ:
سلام...چی؟؟؟ اشکال نداره
معراج
1389/05/24 ساعت 00:23
چاکرتم
پاسخ:
اقایی
سعید
1389/05/24 ساعت 00:38
من میرم فردا بعذاز ظهر بیام
منتظر آپتم
اگه خواستی یه غالب رو انتخاب کن کدش رو بده درستش کنم بفرستم برات
ولی غالب این وبم رو ببین http://saeidhabadi.tk/
قشنگه ها!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
حالا بودی کجا میری؟؟؟؟
من که آپ کردم
باشه حتما این کارو میکنم
باز نمیشه حتما جایش رو ننوشتی
خب من که چیزی رو که ندیدم نمیتونم نظر بدم که
سعید
1389/05/24 ساعت 01:42
پس نظر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستی خوابم نبرد اومدم ببینم چه میکنی
پاسخ:
جایی نرفته همینجاست

خب میام الان پیشت
سعید
1389/05/24 ساعت 01:52
آدرس اینه

http://saeidhabadi.tk

ببین باز میشه؟
پاسخ:
خب باز نمیشه
از دست تو سعید
سعید
1389/05/24 ساعت 02:21
چی شد حالا که باز شد

راستی آمار گیر هم میخوای؟

پاسخ:
خب برای اینکه تمام صفحه های باز رو بستم از نت رفتم بیرون دوباره اومدم شد
بله
سعید
1389/06/12 ساعت 13:05
سلام
یعنی خوبه ازدواج کرده یا بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی مثل اینکه تازه به جرگه ما پیوستی

مبارک باشه!
پاسخ:
سلام
خب هم خوبه هم بد
نه ولی این وبلاگ رو تازه زدم نزدیک ۵ ساله که وبلاگ نویسم
سعید
1389/06/12 ساعت 13:06
ای بابا
شرمنده اگه به سابقه شما توهین شد

راستی اگه دوست داشتین منو به اسم پسر بلا بلینک
خبر بده من لینکت کنم
پاسخ:
چی شد؟؟؟
نه بابا
باشه تو هم هر جور راحتی
سعید
1389/06/12 ساعت 13:06
من راحت بودم که لینک بشی

لینک شدی!!!!!!!!!!
سر فرست میام پستات رو میخونم و نظر میذارم
پاسخ:
لطف کردی تو هم لینک شدی
ممنون
مصطفی
1389/06/12 ساعت 13:07
سلام ممنون که سر زدی
موفق باشی
پاسخ:
سلام خواهش
تو هم
سعید
1389/06/12 ساعت 13:08
خوب خواهر من بدی نمیکردی که الان اینجوری بشه

ولی جدا از شوخی تحمل جدایی و فاصله خیلی سخته
پاسخ:
خب وقت فرزند هستی نمیفهمی که چه بدی هایی به والدینت می کنی
اره وقتی هم که بدونی خاک سرد ترش هم می کنه
سعید
1389/06/12 ساعت 13:09
مگه والدین تو.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
پدرم اره روحش شاد
سعید
1389/06/12 ساعت 13:10
خدابیامرزتش!!!!!!!!!!!!!
واقعا از ته دل تسلیت میگم
پاسخ:
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
امین
1389/06/12 ساعت 13:10
خدا وند روحش را شاد کند و به شما صبر عطا فرماید
پاسخ:
خداوند رفتگان شما رو هم بیامرزد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد