صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

شب تیره

میان کوچه های تاریک و سیاه عبور میکرد ژنده پوش 

 

ژولید و پریشان از خماری روزگار به دنبال ساقی میگشت 

 

پیر و مرشد او را دیده بود گفته بود که ترک کند این خمار مستی را 

 

در ته ماندهء ذهن خسته ژنده پوش حرف پیر پتکی بود مدام 

 

این بار چندم بود که او عزم کرده بود ترک خماری کند  

 

ولی با کدام پول؟؟ درد تمام وجودش را در بر گرفته بود ! 

 

چراغی از خانه ای روشن شد و او را به خود جذب کرد 

 

وای که چه میشد او هم در ضیافت خانه شریک می شد ؟

 

آه که چه وسوسه انگیز بود بوی تریاک مرغوب 

 

آه که چه می شد ؟ 

 

صدای ناله های مادر او را به خود آورد ! 

 

مادر آه مادر که چه می شد او تو را میدید؟؟ 

 

مادر نگین درخشان عشق زندگی  

 

فرزندت را پاره پاره میبینی ؟ 

 

آه مادر!!!!!!!!

قاصدک

1389/05/24 ساعت 00:38
سلام دوست عزیز
دلنوشته دردناک و در عین حال زیبایی بود.
برگرفته از وقایع روز جامعه
ضمن عذر خواهی بابت تبریک دیرهنگامم بخاطر وب جدیدتون
آرزو میکنم که روزهای خوبی را در این مجازستان داشته و با نوشتن واگویه هاتون به آرامش برسید
زنده باشی و سلامت.تابعد..یاعلی مدد
پاسخ:
به به سلام دوست عزیز
ممنون
وشاید هم ....
ممنون که تشریف آوردین خدمت میرسم برای عرض ادب
انشالله
برای شما هم همین طور باشه
سعید
1389/05/24 ساعت 00:46
قسمت شد پستت رو الان بخونم نمونه واسه فردا

قشنگ بود مثل بقیه پستات

فقط زمانش مال کی بود؟ قدیم یا جدید؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
وای چه خوب
جداااااااااااااااااااااا
مال همون موقع که آپ کردم.
حامد
1389/05/24 ساعت 00:48
درود
زیبا بود!
کلا نوشته هاتون جالبه ،از پست شهر آشوب دلم ،لذت وافر بردیم!
پاسخ:
سلام
ممنون!
مرسی الان ذوق مرگ میشم که
معراج
1389/05/24 ساعت 00:52
سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

راستی از کد اهنگ رپ  میخوای تو وبم ریخته
پاسخ:
میگم تو از رو نمیری ها
خب تو تمومه پست هام این کامنت رو گذاشتی چه گیر دادی ها
مهرداد
1389/05/24 ساعت 01:44
والا شعرتون واسم یکم عجیب بود!!!
آخه تا حالا در مورد مواد مخدر و تریاک شعر ندیده بودم!!!
پاسخ:
خب این شعر نیست واسه همین براتون عجیب بوده
سعید
1389/05/24 ساعت 03:09
مبارک باشه

کد آهنگ من اینه

<script language="javascript" type="text/javascript"src="http://nightmelody.com/light/js/light18.js"></script>

اگه دوسش داری همینو تو ته قالبات اضافه کن
پاسخ:
دستت درد نکنه
تو وبلاگت توضیح دادم
سعید
1389/05/24 ساعت 03:12
آمار گیر نداره
آمار گیر منو که دیدی؟
اگه میخوای
باید اول تو سایت وب گذر عضو بشی

http://www.webgozar.com

همین الان عضو بشو تا ادامه اش رو بگم
پاسخ:
اا پس برای چی ایمیل خواستی
اره دیدم
نه قربونت برم
دستت درد نکنه عزیزم
سعید
1389/05/24 ساعت 03:18
چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خب جواب دادم که
سعید
1389/05/24 ساعت 03:33
کدوم دختره رو گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دختر تو قالبت
سعید
1389/05/24 ساعت 03:48
راجبه دختر تو قالب من درست صحبت کنا
ما غیرتی هستیم
پاسخ:
من که چیز بدی نگفتم
اون غیرتتو
سعید
1389/05/24 ساعت 03:53
فقط یچی میتونم بپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
اره بپرس
سعید
1389/05/24 ساعت 04:03
شب خوش
پاسخ:
شب تو هم خوش
مهرداد
1389/05/24 ساعت 04:10
منظور من شعر نبود.... کلا میگم....
ندیده بودم در این مورد بنویسن!!!

مثل اینکه شما هم بلدید بنویسد! مثل :منم بلدم بنویسم!!!
پاسخ:
شاید بخاطر اینکه ازش ترس دارن
نه خب من زیاد درس نخوندم بخاطر همین بلد نیستم بنویسم
معراج
1389/05/24 ساعت 05:11
سلام شرمنده ابجی معذرت میخوام اینبار خودت را از بالا ژایین ننداز
پاسخ:
یکبار دیگه برام خودتو تبلیغ کنی میندازم پایین
نگین
1389/05/24 ساعت 10:50
سلاممممممممممممم..دوست گلمممممممممم
بابت تموم نظرات ممنونم
از اینکه وقات گذاشتی و خوندیشون خیلی ممنونم...
این مطلبت  رو خودت نوشتی؟!!
اگه خودت نوشتی بابا ایولا داری!
خیلی قشنگه خیلی خیلی!

بازم بابت همه نظرات منونم
پاسخ:
سلام خانم گلی
خواهش می کنم
هر مطلبی عرضش یک بار خوند رو داره حالا که مطالب تو که عرضش چند بار خواند رو هم داره
تمام مطالب این وبلاگ تراوشات عقل ناقص خودمه
ممنون نه دیگه اینجوری هام نیست
خواهش
نگین
1389/05/24 ساعت 14:01
اخه تو که نمیدونی چقدر عصبانیم از ادمای اطرافم
پاسخ:
ما همیشه از اطرافیانمون دلخوریم
معراج
1389/05/24 ساعت 14:22
سعید
1389/05/24 ساعت 20:43
سلام عزیزم
ببخشید نبودم
قالبت رو درست کردم واست میزارم

ببین مشکلی نداشته باشه
پاسخ:
واییی سلام
خواهش
دستت درد نکنه الان میزارم ببینم خوب شده یا نه
ذوق مرگم کردی که
سعید
1389/05/24 ساعت 21:55
ببخشید
من امروز سر کار بود!
ببخشیدیگه
قالبتم مبارک باشه
الانم دارم میرم جواب نظرات رو بدم
پاسخ:
باشه
بابا آفرین
ممنون عزیز م
باشه
مهرداد
1389/05/25 ساعت 02:18
مگه شما از تریاک و اعتیاد نمی ترسی؟؟؟؟
پاسخ:
کسی که عزت نفس نداشته باشه گرفتارش میشه نه نمیترسم
شمس
1389/05/27 ساعت 17:01
پاسخ:
الهی برگردمت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد