صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

من و دیوانه

نشسته ام با تو

 

اندوه نجوایم را می شنوی ؟

 

و تو! تبسم می زنی

 

من میگ ویم پر از دردم

 

تو لبخند میزنی

 

من میگویم پر از فریادهای خاموشم

 

تو می خندی

 

من می گویم پراز رنجم

 

تو بازهم می خندی

 

من می گویم تو این زندگی سختی زیاد کشیدام

 

تو صدای خندات بالا می رود

 

من می گویم اندوهم برای تو خوشایند است

 

تو باز هم صدای خنده ات بالاتر می رود

 

من می گویم پر از بغض ام دارم خفه می شوم

 

تو ریسه میروی

 

اصلا من دیگر خاموش می شوم تو بگو به چه چیزی این گونه می خندی

 

آنگاه می بینم ! پرستاری با داروی تزریقی به تو نزدیک می شود

 

و تو فریاد میزنی !

 

من هم مثل تو بودم ! حالا کارم شده تحمل این تزریق ها

قاصدک

1389/05/27 ساعت 01:19
سلام دوست عزیز
شب تون خوش.
طبق معمول این چند شب افتتاح کلام با منه و بعد آغاز فعالیت چت روم که دیگه اونجا جای من نیست
دلنوشته قشنگی بود.مخاطبتون کی بوده که این همه میخندید بهتون؟؟
اره خب.به دریا رفته میداند مصیبتهای طوفان را
یعنی اینکه:ما هم اره..میخندیممممممممممم
خوش و سلامت باشی.تابعد..یاعلی مدد
پاسخ:
حامد
1389/05/27 ساعت 01:25
سلام
خیلی زیبا بود
اگه چیزی وجود داره که با  تزریقش آدم به همه اینایی که گفتی می خنده ! من دلم می خواد کارم بشه تحملش !
(خط -۹ با همه یا باز هم )
پاسخ:
سلام
ممنون
بی خیال
باز بوده
راستی چرا ادرس نگذاشتن که خدمت برسم
مهسا
1389/05/27 ساعت 03:00
سلام عسیسم خوفی؟
ببخشید کلا امشب اعصابم بهم ریخته اینترنته پرسرعتم خراب شده
الان با دای الاپ اومدم کارتم ندارم با هوشمند اومدم از اون طرف چون من تازه نته پر سرعت وصل کردمو قبلش همش با هوشمند میومدم دیشب قبض اومد ۷۵هزار تومنننننننننن فقط پول هوشمنخیلی حالم گرفته شده
راستی اپتم خیلی قشنگه
پاسخ:
سلام عزیز دلم
مال من هم بهم ریخت از دست این انتر  نت مسخره منم با هوشمند اومدم پول تلفن من خیلی بیشتر از اینا اومده
مرسی گلم
سعید
1389/05/27 ساعت 05:31
سلام عزیزکم

سکوتم از رضایت نیست
دلم اهل شکایت نیست
هزاران شاکی خودش داره
خودش گیره گرفتاره


پس سکوت کن !!!!!!!!!!
وتو هم مثل من دیوانه وار بخند
تا شاید این دنیا دست از سرت برداره
و تنها کارت تو این دنیا بشه تزریق و دیگر هیچ


پیشنهاد من دیوانه
پاسخ:
سلام عزیزم
من خیلی این شعر رو دوست دارم

نگین
1389/05/27 ساعت 10:58
سلام عزیزم...همهی این ناراحتی ها به خاطر گم کردن ارامشه و ای کاش میشد..ارامش را هم همچون اون سرنگها تزریق میکردند..
اما باز هم زندگی برای من جریان دارد..سعی میکنم زیبایش کنم.
پاسخ:
سلام مهربون.... ارمش
خیلی خوبه
شمس
1389/05/27 ساعت 16:54
سلام دختر گل
زیبا بود
شکایت پر دردی بود اما زیباییه خودشو داره
حس را انتقال میده
پاسخ:
سلام خانم طلا
مرسی
اره
واقعا
مهسا
1389/05/27 ساعت 17:18
سلام اجی جونم خوفی؟
ببخشید دیشب مجبور شدم برم خلاصه این نت ادمو معتاد که می کنه پولشم که سر به فلک میکشه اعصاب واسه ادم نمیذاره
پاسخ:
سلام جیگر طلا. من خوبم تو خوبی
خواهش می کنم عزیز دلم
اره میدونم دردتون خوب میشناسم
شمس
1389/05/27 ساعت 21:37
پاسخ:
مهسا
1389/05/27 ساعت 22:03
من این جام خوفی؟ سعید خوابه
پاسخ:
اره عزیز دلم وای که چقدر دلم واسه شیرزبونیت تنگ شده بود
سعید هم بیدار میشه میریزیم سرشه
سعید
1389/05/27 ساعت 22:07
درستش کردم
ولی مگه دروغ گفتم....؟
پاسخ:
افرین
حالا چرا میزنی
مهسا
1389/05/27 ساعت 22:20
اره بریم بریزیم سرش
مخصوصا الانم که اصلا حال نداره
پاسخ:
اره الانم چه حالی میده ها
سعید
1389/05/27 ساعت 22:20
نقشه میکشید بریزید سره من
من الان حال ندارم میزنم همتون رو لطه پار میکنمااااااا
از ما گفتن
پاسخ:
پس چی
اوهو نه بابا تو هم اره
وای نازتو برم
سعید
1389/05/27 ساعت 22:22
راستی عزیزم حالت بهتر شد؟؟؟؟
پاسخ:
نه هنوز تب دارم تا ساعت ۸و نیم خواب بودم
مهسا
1389/05/27 ساعت 22:30
واقعا هم دیدنیه مخصوصا وقتی این شکلیه
پاسخ:
اره
مهسا
1389/05/27 ساعت 22:35
ونوس جونم چی شده؟؟؟؟
سرما خوردی؟
پاسخ:
یه نمه پشه نیشم زده
اره عزیزکم
زیتون7
1389/05/27 ساعت 23:44
کچل سلام
ازمامانت چندتابوس بگیر
ثوابش برای بابا
خداراشکرکه چشممون پس ازچندسال انتظاربه نوشته هی توروشن شد
انشاالله مثل مامان مظهرصبروتوکل واندیشه ومهرومحبت وزیبائی ومهربانی باشی
پاسخ:
من که دیگه کچل نیستم سللام
باشه
انشالله
اختیار دارین دورا دور اشنام باهتون
انشالله
زیتون
1389/05/27 ساعت 23:50
آدرس ایمیلت رابرایم ارسال کن برخی تصاویررابرایت میل کنم ردیف ۸۰کد۲لینکت کردم
پاسخ:
ممنون لطف کریدین . چشم خدمت میرسم
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:36
]وای اجی من عاشقه سوپم خوش به حالت منم می خوااااااااااااااام
ولی تو که خوردی و خوب شدی انگار که منم خوردم
پاسخ:
الهی بگردم برای تو هم درست می کنم خوشگل من
مرسی عزیز دلم
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:37
اوکی اجی جونم
خوب دیگه چه خفرا؟
پاسخ:
جیگرتو
سلامتی
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:38
من خودم انواع و اقسام سوپارو بلدم بخوای واست درست می کنم منتها قبلش با امبولانس هماهنگ کن که اماده باشه
پاسخ:
جیگرتو برم که بلدی سوپ درست کنی مرسی عزیزم
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:40


سعید مثین که خوابیده؟
پاسخ:
فکر کنم اره
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:40
نه با همون سوپمم فقط به درده خودم میخوره کسی نمیخوره که ولی خودم همرو میخورم هی تعریف می کنم
البته یه بار قورمه سبزیم درست کردم اما فقط خورشتش خوب شد برنجشو داداشم همرو برد گذاشت تو بالاپشتبوم کفترا بخورن
پاسخ:
همونشم خیلیه افرین دختر خوب
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:41
ممنون
راستی سعید اگه امشب اومد که هیچی ولی اگه نیومد فردا انقدر میزنمیش که دیگه جرات نکنه نیاد
پاسخ:
باشه باهم میزنیمش
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:45
اخه ناسی
دکتر رفتی؟
من که خیلی از دکتر رفتن میترسم باورت میشه فقط یه بار امپول زدم اونم دیگه داشتم تقریبا میمردم ۳۹درجه تب داشتم صدامم عینه خروس شده بود دیگه مجبور شدم امپول بزنم تازه با یه عالمه گریه و ترس و لرز
پاسخ:
الهی برگردم ولی من خودم به خودم امپول میزنم
سعید
1389/05/28 ساعت 00:51
من اومدم دیگه
نزنید
باشه
اگه میخواید بزنید اصلا برم
پاسخ:
خوش اومدی عزیزم
باشه
نه نرو
مهسا
1389/05/28 ساعت 00:55
خوب بالاخره اقا سعیدم تشریف اوردن ولی عجب شانسی اوردا فک کنم خواب بوده یهو ما اومدیم به خوابش ترسیده پاشده
پاسخ:
از دست تو دختر مردم از خنده
مهسا
1389/05/28 ساعت 01:18
همین جام اجی جونم
پاسخ:
الهی قربونت برم که همینجایی
مهسا
1389/05/28 ساعت 01:21
خدا نکنه اجی جونم تو خیلی مهربونی خیلی میدوستمت
پاسخ:
مرسی عزیز دلم منم دوستت دارم
مهسا
1389/05/28 ساعت 01:26
مهسا
1389/05/28 ساعت 01:38
سعیدم که رفت
ولی من مطمئنم این خوابرو دیده اومد یجوری اجازه بگیره که با خیاله راحت بره بخوابه
پاسخ:
اره رفت منم دارم میرم
ار حتم داشته باشه همون بوده
سعید
1389/05/28 ساعت 01:39
من الان این ژست رو کلا پاک میکنم
میری ژیشه مامانت دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه
دلم برات تنگ میشه عزیزم
خب
شبت بخیر گلم بای
پاسخ:
افرین کار خوبی می کنی
اره عزیزم اگر هم نیومدم ببخشید دیگه
دل منم براتون تنگ میشه
شب تو هم بخیر عزیز دلم
مهسا
1389/05/28 ساعت 01:39
باشه اجی جونم خوب بخوابی ایشالا که زودیم خوب بشی
شبت بخیر
پاسخ:
مرسی خانم طلا شب تو هم بخیر خوابهایی خوبی ببینی
مهسا
1389/05/29 ساعت 00:32
سهلام اجیه خیلی خیلی مهربونم خوبی؟
دلم واست تنگولیده بودا
باشه اجی جونم هر وقت تونستی نظر نهاییتو بگو
میسی که اومدی
بوسمت دالم خیلی خیلی زیاد
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم
دل منم تنگ شده برات عزیز دلم
باش گلکم خواهش میکنم عزیز دلم
منم دوست دارم خیلی زیاد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد