صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

شماره پلاک بی نظیر

      قهقهه 

                  

 نه جان من این دیگه خیلی با حاله

 

اینم یه شماره پلاک تو کالیفرنیا

قاصدک
1389/06/27 ساعت 1:47 PM
سلام

یعنی اینکه: خب چی بگم برا این عکس وزین؟؟؟
تابعد..یاعلی مدد
پاسخ:
سلام

خب به من چه من چی کاره بیدم فقط گذاشتم اینجا دوستان هم ببینن
تا بعد... یا حق
ali9 (و اما عشق ...)
1389/06/27 ساعت 3:51 PM
سلام ونوس جون...
عجب تغییراتی!!!!
مبارک باشه عزیزم!!!!!
برگ...
صدف....
مروارید....
جلبگ ...
حلزون....
خرچنگ....
درخت....
و کلی اسمه دیگه...
واسه وب بعدیت پیشنهاد دادم!
قشنگه!
ممنون که خبرم کردی!
راستی آپم!
پاسخ:
سلام علی جان....
مرسی
ممنون عزیزم!!!!!
اها
مرسی لطف کردی
ممنون
خواهش
الان میام پیشت
پوریا
1389/06/27 ساعت 7:43 PM
من واقعن به ایرانی های اونور آب به خصوص کالیفرنیا تبریک می گم با این همه استعدادشون !
پاسخ:
مغز متفکر دارن دیگه
RaSo0l
1389/06/27 ساعت 10:52 PM
چه پلاک  رُندی ، مامور راحت مینویسش
پاسخ:
اره به شرطی که طرف فینگلیشی بلد باشه
روح=علی
1389/06/27 ساعت 11:40 PM
سلام ونوس جان تبریک وبلاگت البته فعلا همین یه مطلبش باحاله جالبه خراکه رفتن تو طرح ترافیکه افسر میاد بنویسه میبینه حالش گرفته میشه  باید بنویسه آ اودی  بژ با ژلاکه گوزیدی . سرهنگ بالا دستیش چه حالی میشه؟!
پاسخ:
سلام علی اقا ممنون
خب اره دیگه اخ گفتی پس چرا ادرس وبت رو نذاشتی بیام برای تشکر
حمید
1389/06/27 ساعت 11:44 PM
سلام
وبلاگ قشنگی داری
مرسی که به من سر میزنی
پاسخ:
سلام
ممنون
خواهش می کنم
شمس
1389/06/28 ساعت 11:06 PM
پاسخ:
نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک 1389/06/27 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام

یعنی اینکه: خب چی بگم برا این عکس وزین؟؟؟
تابعد..یاعلی مدد

سلام

خب به من چه من چی کاره بیدم فقط گذاشتم اینجا دوستان هم ببینن
تا بعد... یا حق

سلام ونوس جون...
عجب تغییراتی!!!!
مبارک باشه عزیزم!!!!!
برگ...
صدف....
مروارید....
جلبگ ...
حلزون....
خرچنگ....
درخت....
و کلی اسمه دیگه...
واسه وب بعدیت پیشنهاد دادم!
قشنگه!
ممنون که خبرم کردی!
راستی آپم!

سلام علی جان....
مرسی
ممنون عزیزم!!!!!
اها
مرسی لطف کردی
ممنون
خواهش
الان میام پیشت

پوریا 1389/06/27 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

من واقعن به ایرانی های اونور آب به خصوص کالیفرنیا تبریک می گم با این همه استعدادشون !

مغز متفکر دارن دیگه

RaSo0l 1389/06/27 ساعت 10:52 ب.ظ http://1man.blogsky.com

چه پلاک رُندی ، مامور راحت مینویسش

اره به شرطی که طرف فینگلیشی بلد باشه

روح=علی 1389/06/27 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام ونوس جان تبریک وبلاگت البته فعلا همین یه مطلبش باحاله جالبه خراکه رفتن تو طرح ترافیکه افسر میاد بنویسه میبینه حالش گرفته میشه باید بنویسه آ اودی بژ با ژلاکه گوزیدی . سرهنگ بالا دستیش چه حالی میشه؟!

سلام علی اقا ممنون
خب اره دیگه اخ گفتی پس چرا ادرس وبت رو نذاشتی بیام برای تشکر

حمید 1389/06/27 ساعت 11:44 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
مرسی که به من سر میزنی

سلام
ممنون
خواهش می کنم

شمس 1389/06/28 ساعت 11:06 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد