صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

وایییییییییی چه شود اگر امشب دوست عزیزم بیاد اینجا

می خوام اینجا یه اعترافی بکنم 

 

پارسال همین موقع در همین شب البته پارسال ماه رمضون تو این شب رو به پایان بود 

 

با عزیزی آشنا شدم  که هم استادم شد هم یار شبان گاهیم هم دوست و هم برادر بزرگ تر 

 

و از همه مهم تر پدری دل سوز که به واقع تمامی گوش بود برای حرفهای دلم  

 

 

کسی که هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم باهش ارتباظ عمیقی برقرار کنم ولی شد 

 

این بزرگ مرد که امید زندگی بهم میده و الهامِ برای ذهن خاموشم شدهِ ام  

 

 

امشب تولدشه نمی دونم چطور از این بزرگوار تشکر کنم و چطور بهش تبریک بگم 

 

به زبون خودمون بهش میگم زیاد دوست ندارم کتابی بهش تبریک بگم 

 

سالار چار سوق را برات قروق کردم کول خیابون آب و جارو کردم   

 

دسمال یزدیم رو زیر پات فرش می کونم

 

چراغونی کردم در خونتو یه پلاکارت هم نصب کردم  

 

که مرشد یه غولوم داری اونم چی خودت میدونی دیگه  

 

نوچه یه نمه پاشو از گیلیمش دراز تر کرده که چی امشب سرورش، سالارش،  

 

مرشدش تولدشه به بوزرگی خودت ببخش این نوچه ناخلفتو 

 

مخلصتم به موت قسم . چاکر خواتیم اسمی اساسی

ما یه سالار بیشتر که نَریم  نوکرتم

  

سالار تولدت موبارک                 

 

          

 

  

 

سالار تولدت موبارک 

 

قاصدک
1389/06/28 ساعت 00:14 AM
آخ قلبممممممممممممممممممممممممممم

زنگ بزن اورژانس



پاسخ:
اخه چی شدددددددددددددددددددددد

باشه بگم بیاد کجا
وای لپ گلیتم قشنگه
قاصدک
1389/06/28 ساعت 00:20 AM
سلام
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الان از زیر سُرم راحت شدم دیگه
خب نمیگی قلب من تحمل این همه محبت را نداره و ریپ میزنه یهویی؟!
باور کن نمیدونم چی بگم..
خب گفته بودی 15 روز دیگه میخوام بزنم تو برجکت! اما مشتی تو زدی ما رو کشتی
ونوس عزیز..نه..به سبک همون زیر گذر میگم
با مرام.ما که سند زده بودیم که مخلصیم دربست تا آخرش
دیگه باز این شرمنده کردن مون چی بود؟!
پاسخ:
سلام به روی ماهت
آخی خب خدا رو شکر
چرا داره چیزیت نمیشه من میدونم
هر چی دوست داری بگو
گفتم نمی گم یه رازه حالا برملا شد دیگه ! ولی هنوز نمی پرسم ۳۸ روز دیگه چه خبره من غلط بکنم بکشمت
بله... باشه
چاکریم مرشد . نگو اینجوری میدونی خودمو همونجوری شمشیری می کنم ها
دشمنت شرمند باشه مشتی بد خواهات شرمنده باشن
قاصدک
1389/06/28 ساعت 00:30 AM
اما بعد.
من هرچی فکر میکنم میبینم کاری که سزاوار این همه لطف و محبت از طرفت باشه نکردم
فقط خوشحالم که خودتم موندی توش چی صدام کنی
مایه افتخاره برام که تونسته باشم برات نقش استاد که نه(اصلا حرفشو نزن) اما برادری دلسوز و پدری همیشه نگران و از همه مهمتر دوستی همراه و همدم غم و شادیهات بوده باشم
بقول خودت.من فقط گوش بودم و گوش..و اذعان دارم که از این رهگذر خودم نیز درسها گرفته و روزهایی خوش را باهات سپری کردم
و خوشحالتر که در طی این مدت گرچه خیلی ها بودند و رفتند! اما مثل ریگ کف جوی آب موندیم و با هم بودن برامون شد یه عادتی قشنگ
ببخش..باورکن.نمیدونم چی دارم میگم.فقط اینو میدونم که احساس قشنگی دارم اما عاجز از بیان
تا حالا(قبلا بهت گفتم) تولد و اینا نگرفتم.یعنی نگرفتن براماما من چه خوشحالم امشب
بابت شاد ساختن یک دل میدونی که اون بالا بالاها برات اجر و پاداش در نظر میگیرند..اصلا.فردا را کی دیده؟؟.پس خودم بهت اجرش را میدم:
ونوس عزیز.واژه ها حقیرند برای آرزو کردن برات.
اما همواره سلامتی شادی بهروزی و موفقیت  روز افزون را برات خواستارم
غمهات رو به زوال و شادی هات فزون باد
شرمنده تموم خوبی هات:قاصدکیاعلی مدد
پاسخ:
خب
خب اون بامنه که ببینم طرفم چقدر برام ارزش داره
خب معلومه همه ای اینا که گفتم هستی
استاد که هستی خودت هم خوب میدونی ممنون این از بزرگواریتونه که منو هم دم خودتون میدونید
هم چینین ولی واقعا روز شماری برام سخت شده بود ها
کوچکترین کاری بود که می تونستم برات انجام بدم به قول خودتون طفلک چیز ندارد غیر از این البته فکر کنم همین جوری ها بود باشه اشتباه بود تذکر بدین درستش کنم
جانم .. ممنون لطف دارین شما
شما هم ایام خوبی داشته باشید
دشمنتون شرمنده باشه یا حق
مهرداد
1389/06/28 ساعت 01:27 AM
تولدش مبارک....
ایشاا... ۱۲۰سال دیگه هم شما تو همین وبلاگ یه  پست عین همین واسش بنویسی
پاسخ:
ممنون مبارک باشه
انشالله
م ه س ا
1389/06/28 ساعت 01:43 AM
پاسخ:
م ه س ا
1389/06/28 ساعت 01:53 AM
خدایا به امید تو
سهلام اجی؟ خوفی؟
خوب خودت میدونی که من نظر دادم برات ولی نمیدونم چرا ثبت نمیشد وگرنه منو چه به قهر اونم با اجیه ناسم
پست قبلتم نظر دادم ولی نشد دیگه اما کلی خندیدم خیلی باحال بود
خوب دیگه این که تولد این اقای خوب و مهربون رو هم تبریک میگم و امیدوارم ۱۲۰سال زنده باشنو همیشه ام مهربون و خوب بمونن
خوب حالا
۱
۲
۳
تفلد تفلد تفلدشون مبالک مبالک مبالک تفلدشون مبالک
بهترینارو براشون ارزو دارم و دیگه این که تورم خیلی بووسمت ددالم اجی جونم
پاسخ:
امیدم همیشه اونه
سلام نازنینم من خوبم تو خوبی
اره این انتر نت دیدونه داشت بینمون جدایی می نداخت
دستت درد نکنه ولی این خوردش
تولدش دوباره مبارک باشه انشالله ولی مگه عمر نوح چشه؟؟؟
خب
۱
۲
۳
دست دست اقایون رقص خانوما دست
منم هم دارم انشالله زندگی پر برکتی داشته باشه.. منم تو رو خیلی دوست دارم عزیز دلم
ایلیا/بهار
1389/06/28 ساعت 04:18 AM
سلام ونوس جونم/بیا که بلاخره افتتاحش کردیم/ منتظرتما...
پاسخ:
سلام عزیز دلم/ واییی الان میام جیگری/ اومدم
ali9 (و اما عشق ...)
1389/06/28 ساعت 11:07 AM
تولد... تولد... تولدش مبارک....
مبارک... مبارک... تولدش مبارک...
بیا شمعا رو شوت کن که چن سال زنده باشی....

دس دس دس.....
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!
1. _AAAAA______AAAAAA
__AAAAAAAAAA__AAAAAAAAAA
_AAAAAAAAAAAAAAAA____AAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA____AAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA__AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA _AAAAA
_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
___AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
_____AAAAAAAAAAAAAAA
_______AAAAAAAAAAAA
_________AAAAAAAA
___________AAAA
____________AA
_____________A
____________A
___________A
__________A
________A__AAA_________AAA
________A_A___A_AAAA_A___A
______A__A__A__A_____A__A__A
_____A___A_AAA_________AAA_A
_____A___A_________________A
______A___A_______________A
______AA___A__AA_____AA__A
_____A__A__A__AA_____AA__A
_____A__A__A_____AAA_____A
_____A___A_A____A___A___A
______A______A___AAA___A
_______A______AA_____AA
________A_______AAAA__AA
_________A______________A
___________AAAA___________A
_____________A________A____A
_______AAA___A_________A____A
______A___AAAA________AAAA__A
______A______A_______A____A_A
______A______A______A_____AA
______A_______A_____A_____A
______A_______AAAAA_____


فوت کن آقا قاصدک.....
اینم شمع تولدت!!!!!
اشالله ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال سایت از سر ونوس جون کم نشه!!!!!!!
راستی ونوس جون صبحت بخیر...
قالبتو عوضیدی دیگه.. آژم میکنی و خبر نمیدی.....
باشههههههههههه... ولی قالبت قشنگه!
پاسخ:
سلام علی جان
ممنون عزیز دلم
وای چقدر خوشحال شدم
نه قالب برگ که نمیشد اینجا بذارم
ممنون عزیز دلم چشات قشنگ می بینه
ali9 (و اما عشق ...)
1389/06/28 ساعت 12:27 PM
آخه دیروزم که اومدم این قالب رو ندیدم.....
شاید باز نشده!!!
پاسخ:
خب نمی دونم چی بگم
احتمالا
پوریا
1389/06/28 ساعت 12:37 PM
ایول چه باحال تولدش مبارک ! یحتملا قاصدک دیگه تولدت مبارک !
پاسخ:
ممنون پوریا جان/ بله خودشه/ مباک باشه
شمس
1389/06/28 ساعت 10:22 PM
پاسخ:
شمس
1389/06/28 ساعت 10:31 PM
سلام
خب هرچند که دیر شده کمی اما من نیز تبریک می گم به دوست عزیز قاصدک و به قاصدک بیشتر تبریک می گم برای داشتن دوستی . دختری . شاگردی . نوچه ای و ...
انشالله همیشه خبرهای خوب خوب باشه
پاسخ:
سلام جیگری
نه خب هنوز امشب شب ۲۸م هنوز دیر نشده خب
انشالله
مرسی مامی جیگری
نظرات 12 + ارسال نظر
قاصدک 1389/06/28 ساعت 12:14 ق.ظ

آخ قلبممممممممممممممممممممممممممم

زنگ بزن اورژانس



اخه چی شدددددددددددددددددددددد

باشه بگم بیاد کجا
وای لپ گلیتم قشنگه

قاصدک 1389/06/28 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الان از زیر سُرم راحت شدم دیگه
خب نمیگی قلب من تحمل این همه محبت را نداره و ریپ میزنه یهویی؟!
باور کن نمیدونم چی بگم..
خب گفته بودی 15 روز دیگه میخوام بزنم تو برجکت! اما مشتی تو زدی ما رو کشتی
ونوس عزیز..نه..به سبک همون زیر گذر میگم
با مرام.ما که سند زده بودیم که مخلصیم دربست تا آخرش
دیگه باز این شرمنده کردن مون چی بود؟!

سلام به روی ماهت
آخی خب خدا رو شکر
چرا داره چیزیت نمیشه من میدونم
هر چی دوست داری بگو
گفتم نمی گم یه رازه حالا برملا شد دیگه ! ولی هنوز نمی پرسم ۳۸ روز دیگه چه خبره من غلط بکنم بکشمت
بله... باشه
چاکریم مرشد . نگو اینجوری میدونی خودمو همونجوری شمشیری می کنم ها
دشمنت شرمند باشه مشتی بد خواهات شرمنده باشن

قاصدک 1389/06/28 ساعت 12:30 ق.ظ

اما بعد.
من هرچی فکر میکنم میبینم کاری که سزاوار این همه لطف و محبت از طرفت باشه نکردم
فقط خوشحالم که خودتم موندی توش چی صدام کنی
مایه افتخاره برام که تونسته باشم برات نقش استاد که نه(اصلا حرفشو نزن) اما برادری دلسوز و پدری همیشه نگران و از همه مهمتر دوستی همراه و همدم غم و شادیهات بوده باشم
بقول خودت.من فقط گوش بودم و گوش..و اذعان دارم که از این رهگذر خودم نیز درسها گرفته و روزهایی خوش را باهات سپری کردم
و خوشحالتر که در طی این مدت گرچه خیلی ها بودند و رفتند! اما مثل ریگ کف جوی آب موندیم و با هم بودن برامون شد یه عادتی قشنگ
ببخش..باورکن.نمیدونم چی دارم میگم.فقط اینو میدونم که احساس قشنگی دارم اما عاجز از بیان
تا حالا(قبلا بهت گفتم) تولد و اینا نگرفتم.یعنی نگرفتن براماما من چه خوشحالم امشب
بابت شاد ساختن یک دل میدونی که اون بالا بالاها برات اجر و پاداش در نظر میگیرند..اصلا.فردا را کی دیده؟؟.پس خودم بهت اجرش را میدم:
ونوس عزیز.واژه ها حقیرند برای آرزو کردن برات.
اما همواره سلامتی شادی بهروزی و موفقیت روز افزون را برات خواستارم
غمهات رو به زوال و شادی هات فزون باد
شرمنده تموم خوبی هات:قاصدکیاعلی مدد

خب
خب اون بامنه که ببینم طرفم چقدر برام ارزش داره
خب معلومه همه ای اینا که گفتم هستی
استاد که هستی خودت هم خوب میدونی ممنون این از بزرگواریتونه که منو هم دم خودتون میدونید
هم چینین ولی واقعا روز شماری برام سخت شده بود ها
کوچکترین کاری بود که می تونستم برات انجام بدم به قول خودتون طفلک چیز ندارد غیر از این البته فکر کنم همین جوری ها بود باشه اشتباه بود تذکر بدین درستش کنم
جانم .. ممنون لطف دارین شما
شما هم ایام خوبی داشته باشید
دشمنتون شرمنده باشه یا حق

مهرداد 1389/06/28 ساعت 01:27 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

تولدش مبارک....
ایشاا... ۱۲۰سال دیگه هم شما تو همین وبلاگ یه پست عین همین واسش بنویسی

ممنون مبارک باشه
انشالله

م ه س ا 1389/06/28 ساعت 01:43 ق.ظ

م ه س ا 1389/06/28 ساعت 01:53 ق.ظ

خدایا به امید تو
سهلام اجی؟ خوفی؟
خوب خودت میدونی که من نظر دادم برات ولی نمیدونم چرا ثبت نمیشد وگرنه منو چه به قهر اونم با اجیه ناسم
پست قبلتم نظر دادم ولی نشد دیگه اما کلی خندیدم خیلی باحال بود
خوب دیگه این که تولد این اقای خوب و مهربون رو هم تبریک میگم و امیدوارم ۱۲۰سال زنده باشنو همیشه ام مهربون و خوب بمونن
خوب حالا
۱
۲
۳
تفلد تفلد تفلدشون مبالک مبالک مبالک تفلدشون مبالک
بهترینارو براشون ارزو دارم و دیگه این که تورم خیلی بووسمت ددالم اجی جونم

امیدم همیشه اونه
سلام نازنینم من خوبم تو خوبی
اره این انتر نت دیدونه داشت بینمون جدایی می نداخت
دستت درد نکنه ولی این خوردش
تولدش دوباره مبارک باشه انشالله ولی مگه عمر نوح چشه؟؟؟
خب
۱
۲
۳
دست دست اقایون رقص خانوما دست
منم هم دارم انشالله زندگی پر برکتی داشته باشه.. منم تو رو خیلی دوست دارم عزیز دلم

سلام ونوس جونم/بیا که بلاخره افتتاحش کردیم/ منتظرتما...

سلام عزیز دلم/ واییی الان میام جیگری/ اومدم

تولد... تولد... تولدش مبارک....
مبارک... مبارک... تولدش مبارک...
بیا شمعا رو شوت کن که چن سال زنده باشی....

دس دس دس.....
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!
1. _AAAAA______AAAAAA
__AAAAAAAAAA__AAAAAAAAAA
_AAAAAAAAAAAAAAAA____AAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA____AAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA__AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA _AAAAA
_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
___AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
_____AAAAAAAAAAAAAAA
_______AAAAAAAAAAAA
_________AAAAAAAA
___________AAAA
____________AA
_____________A
____________A
___________A
__________A
________A__AAA_________AAA
________A_A___A_AAAA_A___A
______A__A__A__A_____A__A__A
_____A___A_AAA_________AAA_A
_____A___A_________________A
______A___A_______________A
______AA___A__AA_____AA__A
_____A__A__A__AA_____AA__A
_____A__A__A_____AAA_____A
_____A___A_A____A___A___A
______A______A___AAA___A
_______A______AA_____AA
________A_______AAAA__AA
_________A______________A
___________AAAA___________A
_____________A________A____A
_______AAA___A_________A____A
______A___AAAA________AAAA__A
______A______A_______A____A_A
______A______A______A_____AA
______A_______A_____A_____A
______A_______AAAAA_____


فوت کن آقا قاصدک.....
اینم شمع تولدت!!!!!
اشالله ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال سایت از سر ونوس جون کم نشه!!!!!!!
راستی ونوس جون صبحت بخیر...
قالبتو عوضیدی دیگه.. آژم میکنی و خبر نمیدی.....
باشههههههههههه... ولی قالبت قشنگه!

سلام علی جان
ممنون عزیز دلم
وای چقدر خوشحال شدم
نه قالب برگ که نمیشد اینجا بذارم
ممنون عزیز دلم چشات قشنگ می بینه

آخه دیروزم که اومدم این قالب رو ندیدم.....
شاید باز نشده!!!

خب نمی دونم چی بگم
احتمالا

پوریا 1389/06/28 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

ایول چه باحال تولدش مبارک ! یحتملا قاصدک دیگه تولدت مبارک !

ممنون پوریا جان/ بله خودشه/ مباک باشه

شمس 1389/06/28 ساعت 10:22 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

شمس 1389/06/28 ساعت 10:31 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام
خب هرچند که دیر شده کمی اما من نیز تبریک می گم به دوست عزیز قاصدک و به قاصدک بیشتر تبریک می گم برای داشتن دوستی . دختری . شاگردی . نوچه ای و ...
انشالله همیشه خبرهای خوب خوب باشه

سلام جیگری
نه خب هنوز امشب شب ۲۸م هنوز دیر نشده خب
انشالله
مرسی مامی جیگری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد