صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

برادرزاده مربوطه ۲

 زمان های که من در منزل نبودم هویار مادرم را عمه صدا می کرد

 

ما یک پاسیو داریم که قبلا توش یه کاسکوی حراف داشتیم 

 

برای اینکه هویار تو پاسیو نرود بهش می گفتیم که گازت میگره اونجا نرو

 

عید براش چندتا ماهی خریدن

 

به مادرم گفته بود عمه این ماهی ها حرف نمیزنن

 

مادرم گفت بود چرا؟ هویار هم گفته بود برای اینکه دندون ندارن!

 (چون کاسکو  نوک داشت وحرف میزد و بهش می گفتیم گاز میگیره فکر می کرد ماهی ها برای حرف زدن احتیاج به دندان دارن همون نوک)

 

از آنجایی که بردارم و خانوم محترمه ساکن کرج هستن

 

اینجانب زیاد برادرزادهء مربوطه رو نمیدیدم

 

گه گاهی سراغی میگرفتم و میدیدمش

 

یک روز با خانم والده راهی کرج شدیم و برادرزاده مربوطه را هم برداشتیم

 

چون ایام عید بود رفتیم منزل خاله ای کوچکم من کمی حال ندار بود خوابیدم

 

خانوم والده برای اینکه سر برادرزاده رو گرم کنه رفتن کوه نوردی(تپه نوردی )

 

وقتی از کوه پائین می آمدن برادرزاده مربوطه ترس از افتادن به خانم والده می چسبد

 

مادر مربوطه هم بهش میگه هویار نترسی !

 

در جواب : به خدا فکر کن! 

 

و تمام راه را با اسم خدا پائین آمدن

 

و چندی بعد مادرم و هویار با سگ رو برو میشوند

 

هویار هم میگه این با من کاری نداره مادر میپرسه برای چی؟

 

هویار هم میگه من یار خدام ولی تو بندهء خدایی !

 

اینها همه گذشته تا چندوقت پیش که ..... 

 

ادامه دارد

MyTheme
1389/06/29 ساعت 12:29 PM
سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی
پاسخ:
سلام
مگه وبلاگم قالب نداره
لادن
1389/06/29 ساعت 12:32 PM
چقد بامزه مینویسی.
حرف زدن ماهی هم باید جالب باشه
پاسخ:
شما بامزه می خونی
اگر دندان داشته باشه اره جالب میشه(نوک)
عاشق 17 ساله
1389/06/29 ساعت 12:42 PM
سلام عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه.
وب زیبایی داری.
مطالبت باحال بود.
حقیقت نیاز به کمک دارم.
تورو خدا بیا تو هم مثل بقیه بهم کمک کن.
خواهش میکنم...
منتظرم.[گل]
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوب هستین
باشه اگر کپی پیست نکنی شاید کمکت کردم
دخترتهرونی (A)
1389/06/29 ساعت 12:44 PM
سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ خیلی قشنگی داری امیدوارم روز به روز بهتر و موفق تر بشه
منم یه سایت کوچولو دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم
پاسخ:
سلام
یکبار اومدم دیگه نمیایم چون فقط همین کامنت رو بلدی بدی
پوریا
1389/06/29 ساعت 1:10 PM
چه باحال
پاسخ:
باحالی از خودتونه
mahmood
1389/06/29 ساعت 1:54 PM
salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon
پاسخ:
سلام بر شما
خب من چند بار باید بیام خب دیگه نمیام چون فقط کپی پیست می کنی
پوریا
1389/06/29 ساعت 1:55 PM
می گم انتقاد این رنگ فونت تو یکمکی تیره کن که من هر دفه مجبور نشم سلکت آل کنم آبیشه بعد بخونم رحم کن به چشمای ما
پاسخ:
بفرما ا من که فنتم مشکیه دیگه چه رنگی کنم که چشم شما اذیت نشه چشم الان سرمی می کنمش
قاصدک
1389/06/29 ساعت 4:18 PM
سلام ونوس عزیز
حالی میکنی با این هویار خان تون هاااااااا

خب عمه شدن اینا را هم داره..حالا خوبه ازت نخواسته صدای ماهیها را براش دربیاری
از کاسکو گفتی و داغم تازه شد
عشق بابااااااااااااااااااااااااااا
میدونی این غربتیه تازگی کلی زور میزنه و یه بابا اونم با صدایی نکره میگه که آدم وحشت میکنه از صداش؟
صدای اون کجا و این غربتی و جیغ جیغو کجا؟
خوش باشی.تابعد.یاعلی مدد
پاسخ:
سلام بر قاصدک مهربان
پس چی اونم به چه جور
خب اینا رو به مامانم گفته بود
آخ گفتی دلم تازه شده
دوتا چای وردار بیار
اره خب این هم راه میفته نگران نباشید
میدونم چی می گید
ممنون شما هم ... تا بعد .. یا حق
حامد
1389/06/29 ساعت 4:18 PM
درود
دنیای بچه ها و استدلالهاشون رو خیلی دوست دارم !
راستی این رنگ فونتت توی IE مشکیه ولی توی firefox چشم رو نابود می کنه !
پاسخ:
صد درود بر آقا حامد عزیز
بله واقعا دنیایی زیبایی دارن
اینا که گفتی یعنی چی خب من یکم تو اینترنت و کامپیوتر خنگم ولی الان رنگش رو عوض کردم ولی برای خودم مشکی نشون میده چرا؟؟؟؟
قاصدک
1389/06/29 ساعت 4:25 PM
سلام مجدد
اولا خوب نیست بگی تاییدیه را برداشتی؟!
حالا خوب شد حرفی نزدم وگرنه باید هی خداخدا میکردم تا زودتر بیای و حذفش کنی
اما بعد:
مزاحم شدم چون دیدم آپ جدید گذاشتی و من نتونستم خدمت برسم و از دوستانت تشکر کنم پس اینجا کامنت میذارم
از عموم عزیزانی که لطفشون شامل حالم شده و تبریک گفتن بی نهایت ممنون و متشکرم
بخصوص از دوست شبانه هام شمس عزیز و بزرگوار

انشاالله تولد خودتون جبران کنم.
زنده باشید و همگی سلامت..تابعد..یاعلی مدد
پاسخ:
سلام بر قاصدک بزرگوار
خب ببخشید
خب من که مشکلی ندارم همش اینجام
شرمنده شدم پس ولی ممنون برای آپ کردن تشریف آوردین
لطف دارین شما قربان
انشالله .. تا بعد... یا حق
راستی شما فنت منو چه رنگی می بینین؟؟؟؟
پوریا
1389/06/29 ساعت 4:42 PM
مال مو اٌبی نشون مداد ! حال بهتر شد !
پاسخ:
ا مال من که مشکی ولی آلان سرمی!
قاصدک
1389/06/29 ساعت 4:46 PM
بازم سلام
والله فونت این پستتون امروز دوبار تغییر کرده
دوسه ساعت پیش همش مشکی بود و تقریبا یه اندازه!
اما الان آبی شده و اندازه هاش فرق کرده!
مثلا:(چون کاسکو..درشته..اما ادامه ش ریزتره
رنگ بقیه هم فکر کنم خودتون اینطور کردید.مثلا : مادر..عمه..تپه نوردی..رنگشون قهوه ای و قرمزه.
این مواقع.(تجربه خودمو میگم)کل مطلبی که نوشتید را کپی کرده و بذارید تو یه کامنت؛ بعد از تو کامنت همون مطلب را بردارید بذارید تویک آپ جدید فونت ها منظم تر میشهالبته معمولا اندازه و رنگش اتوماتیک وار هست ولی بعضی مواقع بهم میخوره  من این کار را میکنم.
ببخش مزاحم شدم.خوش باشی.تابعد.یاعلی مدد
پاسخ:
سلامی دوباره
خب اره یه کبار بزرگش کردم
ا آبی نیست که سرمی به رنگ مشکیه
ممنم الان این کارو می کنم ببینم درست میشه یا نه
باز هم ممنون تا بعد یا حق
خصوصی
1389/06/29 ساعت 5:16 PM
خیلی خیلی ممنون که گوش کردی
فقط من باید گوش باشم؟؟؟؟
خب میگم خوب شده دیگه انگولکش نکن
الان فونتت تاهوماست و اندازه ش ۲..بی خیالش نمیشی؟؟
پاسخ:
ممنون که کمک کردین
چرا خب؟؟؟؟؟
خب من که کاری نکردم اصلا دیگه دست نزدم که
انگار باید این پست رو حذف کنم
پوریا
1389/06/29 ساعت 7:52 PM
آه چرا اینجوری شد دوباره !!! مال من باز شاید !! باید بروزرم و عوض کنم فکنم !
پاسخ:
ا خب درست شد که این چی هست گفتی
پوریا
1389/06/29 ساعت 7:56 PM
میگم خانوم ونوس این فکر می کنم مربوط به بروزر من با اکسپلورر که باز کردم مشکی شد اما با موزیلا وضع خراب
پاسخ:
خب پس منو گذاشتی سر کار پسر خوب
پوریا
1389/06/29 ساعت 7:57 PM
Explorer درست
پاسخ:
پلیور هم بنویسی بد نیست
شمس
1389/06/29 ساعت 10:54 PM
سلام می بینم که اینجا کارگاه رنگ سازیهههه
وگاها هم کلاسی از خط
...
ببخشید شما می دونی این یعنی چیییی ؟؟؟
پاسخ:
سلام به روز ماهت دیر اومدی کلاس تموم شد
خط کن تنظیم خط
.. فکر کنم عشوه باشه
شمس
1389/06/29 ساعت 11:00 PM
خب راستش ما سگ ندیدیم که
گفت بریم دورتر من گفتم شاید گرگ بیاد
هویار هم گفت نترس اونش با من
گفتم چطوری ؟
گفت یکی از گرگ ها رو می کشم و می خورم بعد خودم گرگ میشم و می کشمشون
گفتم خب گرگ شدی که منو می خوری
خلاصه گفت اصلا ولش کن عمه بیا برگردیم
پاسخ:
خب پس به من دروغ گفتین تو شمال اینو گفت
خب اون که مال کوه بود مامان جان
جیگرش برم هر دوتا تون جیگراتون خودم میخورم
شمس
1389/06/29 ساعت 11:02 PM
این یعنی چشمک ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی کنجکاو شدم سر چشمهاش
پاسخ:
نه این یعنی عشوه
خب زیاد کنجکاوی نکن مادر من
RaSo0l
1389/06/29 ساعت 11:06 PM
یار ِ خدا ؟ چه باهوشه
واسه بنده خدا طوطی بگیرن که بتونه حرف بزنه
پاسخ:
اره معنی اسمش همینه خیلی
طوطی اولش خیلی جیغ میزنه هر کسی حوصله نگه داریش رو نداره
شمس
1389/06/29 ساعت 11:47 PM
آره درست می گی عزیز دل حق با تو عمه تپولوووو
پاسخ:
خب دیگه به من میگن عمه مخِ
نظرات 21 + ارسال نظر
MyTheme 1389/06/29 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سلام
مگه وبلاگم قالب نداره

لادن 1389/06/29 ساعت 12:32 ب.ظ http://ladan3.persianblog.ir

چقد بامزه مینویسی.
حرف زدن ماهی هم باید جالب باشه

شما بامزه می خونی
اگر دندان داشته باشه اره جالب میشه(نوک)

سلام عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه.
وب زیبایی داری.
مطالبت باحال بود.
حقیقت نیاز به کمک دارم.
تورو خدا بیا تو هم مثل بقیه بهم کمک کن.
خواهش میکنم...
منتظرم.[گل]

سلام
ممنون شما خوب هستین
باشه اگر کپی پیست نکنی شاید کمکت کردم

سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ خیلی قشنگی داری امیدوارم روز به روز بهتر و موفق تر بشه
منم یه سایت کوچولو دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم

سلام
یکبار اومدم دیگه نمیایم چون فقط همین کامنت رو بلدی بدی

پوریا 1389/06/29 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

چه باحال

باحالی از خودتونه

mahmood 1389/06/29 ساعت 01:54 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

سلام بر شما
خب من چند بار باید بیام خب دیگه نمیام چون فقط کپی پیست می کنی

پوریا 1389/06/29 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

می گم انتقاد این رنگ فونت تو یکمکی تیره کن که من هر دفه مجبور نشم سلکت آل کنم آبیشه بعد بخونم رحم کن به چشمای ما

بفرما ا من که فنتم مشکیه دیگه چه رنگی کنم که چشم شما اذیت نشه چشم الان سرمی می کنمش

قاصدک 1389/06/29 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
حالی میکنی با این هویار خان تون هاااااااا

خب عمه شدن اینا را هم داره..حالا خوبه ازت نخواسته صدای ماهیها را براش دربیاری
از کاسکو گفتی و داغم تازه شد
عشق بابااااااااااااااااااااااااااا
میدونی این غربتیه تازگی کلی زور میزنه و یه بابا اونم با صدایی نکره میگه که آدم وحشت میکنه از صداش؟
صدای اون کجا و این غربتی و جیغ جیغو کجا؟
خوش باشی.تابعد.یاعلی مدد

سلام بر قاصدک مهربان
پس چی اونم به چه جور
خب اینا رو به مامانم گفته بود
آخ گفتی دلم تازه شده
دوتا چای وردار بیار
اره خب این هم راه میفته نگران نباشید
میدونم چی می گید
ممنون شما هم ... تا بعد .. یا حق

حامد 1389/06/29 ساعت 04:18 ب.ظ

درود
دنیای بچه ها و استدلالهاشون رو خیلی دوست دارم !
راستی این رنگ فونتت توی IE مشکیه ولی توی firefox چشم رو نابود می کنه !

صد درود بر آقا حامد عزیز
بله واقعا دنیایی زیبایی دارن
اینا که گفتی یعنی چی خب من یکم تو اینترنت و کامپیوتر خنگم ولی الان رنگش رو عوض کردم ولی برای خودم مشکی نشون میده چرا؟؟؟؟

قاصدک 1389/06/29 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام مجدد
اولا خوب نیست بگی تاییدیه را برداشتی؟!
حالا خوب شد حرفی نزدم وگرنه باید هی خداخدا میکردم تا زودتر بیای و حذفش کنی
اما بعد:
مزاحم شدم چون دیدم آپ جدید گذاشتی و من نتونستم خدمت برسم و از دوستانت تشکر کنم پس اینجا کامنت میذارم
از عموم عزیزانی که لطفشون شامل حالم شده و تبریک گفتن بی نهایت ممنون و متشکرم
بخصوص از دوست شبانه هام شمس عزیز و بزرگوار

انشاالله تولد خودتون جبران کنم.
زنده باشید و همگی سلامت..تابعد..یاعلی مدد

سلام بر قاصدک بزرگوار
خب ببخشید
خب من که مشکلی ندارم همش اینجام
شرمنده شدم پس ولی ممنون برای آپ کردن تشریف آوردین
لطف دارین شما قربان
انشالله .. تا بعد... یا حق
راستی شما فنت منو چه رنگی می بینین؟؟؟؟

پوریا 1389/06/29 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

مال مو اٌبی نشون مداد ! حال بهتر شد !

ا مال من که مشکی ولی آلان سرمی!

قاصدک 1389/06/29 ساعت 04:46 ب.ظ

بازم سلام
والله فونت این پستتون امروز دوبار تغییر کرده
دوسه ساعت پیش همش مشکی بود و تقریبا یه اندازه!
اما الان آبی شده و اندازه هاش فرق کرده!
مثلا:(چون کاسکو..درشته..اما ادامه ش ریزتره
رنگ بقیه هم فکر کنم خودتون اینطور کردید.مثلا : مادر..عمه..تپه نوردی..رنگشون قهوه ای و قرمزه.
این مواقع.(تجربه خودمو میگم)کل مطلبی که نوشتید را کپی کرده و بذارید تو یه کامنت؛ بعد از تو کامنت همون مطلب را بردارید بذارید تویک آپ جدید فونت ها منظم تر میشهالبته معمولا اندازه و رنگش اتوماتیک وار هست ولی بعضی مواقع بهم میخوره من این کار را میکنم.
ببخش مزاحم شدم.خوش باشی.تابعد.یاعلی مدد

سلامی دوباره
خب اره یه کبار بزرگش کردم
ا آبی نیست که سرمی به رنگ مشکیه
ممنم الان این کارو می کنم ببینم درست میشه یا نه
باز هم ممنون تا بعد یا حق

خصوصی 1389/06/29 ساعت 05:16 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون که گوش کردی
فقط من باید گوش باشم؟؟؟؟
خب میگم خوب شده دیگه انگولکش نکن
الان فونتت تاهوماست و اندازه ش ۲..بی خیالش نمیشی؟؟

ممنون که کمک کردین
چرا خب؟؟؟؟؟
خب من که کاری نکردم اصلا دیگه دست نزدم که
انگار باید این پست رو حذف کنم

پوریا 1389/06/29 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

آه چرا اینجوری شد دوباره !!! مال من باز شاید !! باید بروزرم و عوض کنم فکنم !

ا خب درست شد که این چی هست گفتی

پوریا 1389/06/29 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

میگم خانوم ونوس این فکر می کنم مربوط به بروزر من با اکسپلورر که باز کردم مشکی شد اما با موزیلا وضع خراب

خب پس منو گذاشتی سر کار پسر خوب

پوریا 1389/06/29 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

Explorer درست

پلیور هم بنویسی بد نیست

شمس 1389/06/29 ساعت 10:54 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام می بینم که اینجا کارگاه رنگ سازیهههه
وگاها هم کلاسی از خط
...
ببخشید شما می دونی این یعنی چیییی ؟؟؟

سلام به روز ماهت دیر اومدی کلاس تموم شد
خط کن تنظیم خط
.. فکر کنم عشوه باشه

شمس 1389/06/29 ساعت 11:00 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

خب راستش ما سگ ندیدیم که
گفت بریم دورتر من گفتم شاید گرگ بیاد
هویار هم گفت نترس اونش با من
گفتم چطوری ؟
گفت یکی از گرگ ها رو می کشم و می خورم بعد خودم گرگ میشم و می کشمشون
گفتم خب گرگ شدی که منو می خوری
خلاصه گفت اصلا ولش کن عمه بیا برگردیم

خب پس به من دروغ گفتین تو شمال اینو گفت
خب اون که مال کوه بود مامان جان
جیگرش برم هر دوتا تون جیگراتون خودم میخورم

شمس 1389/06/29 ساعت 11:02 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

این یعنی چشمک ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی کنجکاو شدم سر چشمهاش

نه این یعنی عشوه
خب زیاد کنجکاوی نکن مادر من

RaSo0l 1389/06/29 ساعت 11:06 ب.ظ http://1man.blogsky.com

یار ِ خدا ؟ چه باهوشه
واسه بنده خدا طوطی بگیرن که بتونه حرف بزنه

اره معنی اسمش همینه خیلی
طوطی اولش خیلی جیغ میزنه هر کسی حوصله نگه داریش رو نداره

شمس 1389/06/29 ساعت 11:47 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

آره درست می گی عزیز دل حق با تو عمه تپولوووو

خب دیگه به من میگن عمه مخِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد