صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

برادرزاده مربوطه ۳


شبی  مادرم زنگ زد گفت زنگ بزن با هویار حرف بزن 
 
(فرار مادرم از دست برادرزاده مربوطه بخاطر جویده شدن مخ!  
به هویار گفته بود می خوای با عمه حرف بزنی 
هویار هم گفته بود آررررره

اینجانب هم گوش فرموده و عمل کردم زنگ زده به برادرزاده مربوطه !(مکالمهء تلفنی)
 
من: الو! سلام جیگر عمه
 
هویار: صب کن من نوشمکم رو بخورم قطع نکن باشه
 
من: باشه عزیزم
 
هویار: عمه منو میبری باغ وحش شیراااا
 
من: اگر قول میدی که شب پیشم بمونه آره
 
هویار: آره عمه می مونم قول میدم شب پیشت بمونم
 
من: به مامانت بگو
 
هویار: صب کن من نوشمکم رو بخور قطع نکنی هاااااا
 
من:با خنده باشه
 
هویار: با داد ؛مامان عمه فردا میاد منو ببر باغ وحش شیراااا
 
من : هویار!

 

هویار: هان؟


من: شب نمی گی من مامانم رو می خوام
 
هویار: اگه باغ وحش شیرااا ببری نه ولی اگر ببری پیش پرندها نه اصلا نمیام
 
من: باشه فردا میام دنبالت بریم پیش شیرا
 
هویار: خداحافظ
 
من:قبل از اینکه خدا حافظی کنم گوشی دست مادرش بود و صدای جیغ های شادی هویار می آمد
 
فردا ظهر رفتم دنبالش و تمام مسیر مخم را جوید 

 

تا برسیم تهران گفتم خسته شدم


هویار هم با اعتماد بنفس کامل گفت خب بیا اینور من میرونم  

 
گفتم: پاهات به پدال نمیرسه گفت من خودم با ماشین زرده میرونم( ماشین کوکی کودکان که باهش رانندگی می کنند)

نظرات 7 + ارسال نظر
RaSo0l 1389/06/30 ساعت 01:00 ق.ظ http://1man.blogsky.com

بگو که اول شدم

اره تو اول شدی بیا این مدال مال تو

RaSo0l 1389/06/30 ساعت 01:01 ق.ظ http://1man.blogsky.com

آخ جون اول شدم :دی
یه عکس ازش بزار ببینیم این بچه شیطون چه شکلیه

بهت تبریک میگم:دی
در اولین فرصت حتما این کار رو می کنم

حامد 1389/06/30 ساعت 01:09 ق.ظ

درود
کم کم داره از هویار خوشم میاد،
الان ناراحت شدم نه برادر زاده دارم نه خواهر زاده ! کلا چرا ما هیچ بچه ای تو فامیل نداریم !!؟!
فکر کنم خودم باید یه فکری بکنم !

صد درود بر شما آقا حامد عزیز
وای چه خوب پس بعدا میفرسمتش پیشت یکم مخت رو بجوه
آخ زیاد ناراحت نباش به موقع هم عمو میشی هم دایی
پس زود تر که ببینیم بچه شما چه کار های می کنه

مهرداد 1389/06/30 ساعت 01:24 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب داستان های عجیبی با این هویار داری شما...
عکسشو یه بار بزار ببینیم این آقای نوشمک خور چه شکلیه...


راستی... نوشمکش تموم شد داشتی قطع میکردی؟؟

تازه کجاش رو دیدی
باشه در پست بعدی می زارم
اره مکالمه ما ۳۰ دقیقه ای طول کشید من فقط کمیش رو نوشتم

م ه س ا 1389/06/30 ساعت 01:57 ب.ظ

سلاااااااام اجیه ناسم حالت خوفه؟
اجی چه برادر زاده ی با مزه ای داری راستی این برادر زاده ی مربوطه 1نداره؟
هم 2رو خوندم هم 3رو افلین اجی قشنگ مینویسیا
اجی منم باغ وحش میبری؟
راستی اجی با تجویزا و خود درمانی های خودم ینی قزص خوردنکم کم دارم خوب میشم
بووووووووسمت دالم اجیه ناسمممممممم

سلام عزیز دلم من خوبم تو بهتر شدی
چرا عزیزم چند پست پایین تره
مرسی تو قشنگ می خونی
اره عزیزم تو خوب شو میبرمت
خب خدا رو شکر خوشجال شدم
منم دوست دارم خانم طلا

amin 1389/06/30 ساعت 02:22 ب.ظ http://Golden-dreams.blogsky.com

سلام هانی جونم قالب جدیدت مبارک بـــــاشه!
آدرستم عوض کردی؟
درسش کردم تو لینکام!
قرفونت من برم دیجه!
بابای!

سلام عسل جان ممنون ولی همون قالب که
اره سرت شلوغ بود متوجه نشده بودی
ممنون لطف کردی نازنین
خدا نکنه زنده باشی
بای

پوریا 1389/06/30 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

ایول از این بچه هاست که ببخشید قشنگ خرت می کنه ! راستی یه کلیپ می زاررم بعدن بچه باباشو خر می کنه حرفه ای !!

اره ورجک منتظر گذاشتی حتما می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد