صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

(نصیحت نکنید فقط خواستم خالی شده باشم)

نمی دونم چم شده

 

گاهی دلم می خواد اِنقدر بنویسم تا دیگه چشمام جایی رو نبینه 

 

اِنقدر از چشمام کار بکشم که یه جور کوری بهم دست بده 

 

اِنقدر صدا های بلند دم گوشم باشه که احساس کر بودن رو پیدا کنم 

 

دلم می خواد نه بشنوم و نببینم 

 

از همه چیز بیزار شدم 

 

دیدن آدمای حریص و شنیدن حرفهاشون آزارم میده 

 

آخ من نمی دونم برای رفتن تو خونهء ۲ در ۱ چقدر باید از این دنیا رو داشته باشن 

 

هر چی بیشتر داشته باشن بیشتر می خوان 

 

جای این هم حرص زدن کاش یکم دل شاد کنن 

 

کو گوش شنوا؟ (ولی به اندازه داشتن رو می پسندم هااا)

 

از قدیم گفتن به تنت نناز به تبی بنده به پولت نناز به شبی بنده  

 

به دانشت ننازه که ممکن دچار آلزایمر بشی( این و خودم اضافه کردم) 

 

ای خدا جونم خودم را به خودت می سپارم 

 

ببخش اگر کفر می گویم ولی خودت میدانی که این آدما همه چیز رو از حد گذروندن...

نظرات 6 + ارسال نظر
باران 1389/07/10 ساعت 12:09 ق.ظ http://comedyclassic.blogfa.com

سلااااام دوست عزیییزم .وبلاگت خیلی زیباست.خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم.من رو میتونید به اسم چارلی چاپلین لینک کنید و بهم خبر بدین به چه اسمی بلینکمتووووون

سلام شما لطف کن کپی پیست نکن / اول خودت لینکم کن تا ببینم شاید فکر هام رو کردم

حامد 1389/07/10 ساعت 12:10 ق.ظ

درود
حتی یه نصیحت کوچولو؟!؟
حس خوبی نیست این حسی که الان دارید ، امیدوارم زودگذر باشه !
این رمز گذاری باعث محروم شدن از دیدن نقاشیهای زیبات شده

صد درود بر آقا حامد
حتی یه نصیحت کوچولو
منم امیدوارم /
دیر تشریف آوردین معمولا چند ساعت بعد رمز میزارم

پوریا 1389/07/10 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

نصیحت !!!
مارو چه به نصیحت کردن آخه ! یکی باید بیاد خود مارو نصیحت کنِ

اره!!!
اختیار داری ؟ خب پس بعدا میام نصیحتت می کنم

مهرداد 1389/07/10 ساعت 01:19 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من اینقدر بدم میاد یکی نصیحتم کنه!!!
پس نصیحت نمیکنم!!

راستی.. اینطورم که مشخصه... بیشتر از همه از گوشا و چشات بیزاری تو!!!

هیچ کس از نصیحت خوشش نمیاد!!!
مرسی
بله... چطوری اره دیگه بیشتر این عامل باعث فهم شدن همین دو تان

سلام ونوس جونی!تو هم که مثه علی وبتو کردی ماتم خونه!این آدرس جدیدمه اون وبو نغمه خانم نیستن که ادامش بدیم ولی به زودی ادامه داده خواهد شد فعلنی گفتم یه وب اختصاصی داشته باشم بد نیس/علتشم تو وب گفتم بیا خودت بخونش

سلام ایلیا جونم/ خوب بعضی وقت ها باید زد تو خط ماتم ولی من از ماتم نگفتم که حالم از این آدمایی اینجوری بهم می خوره/ ا خب پس میذاشتین هر وقت هر دوتاتون بودین این کار رو شروع می کردین/ کار خوبی کردی حتما بهت سر میزنم خانوم طلا

RaSo0l 1389/07/10 ساعت 08:13 ب.ظ http://1man.blogsky.com

این حس نیز بگذرد ...

این نیز گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد