صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

استعداد

اینجانب استعداد عجیبی در زمین خوردن دارم 

 

بی خود بی جهت کف زمین پهن میشم  

 

امروز هم مثل همیشه بی خودو بی جهت کف خونه پخش شدم 

 

خودم از صدای زمین خوردنم شوکه شدم درد یادم رفت 

  


 

مزخرف ترین غذای که بخوان ازم بپرسن چیه 

 

بدون فکر کردن میگم تن ماهی 

 

من نمی دونم کی این کنسرو رو اختراع کرد  

 

حتما اگر می فهمیدم زنده نگهش نمیداشتم 

 

لامصب رو نمیشه با هیچی خورد 

 

از کسای که نسبت به این غذا علاقه دارن پوزش می طلبم

نظرات 15 + ارسال نظر
مهرداد 1389/07/11 ساعت 01:47 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من بهش علاقه دارم و از نظرم افراد آزاد به ابراز هستن!
پوزش پس چرا؟؟

راستی... واسه منو شمایی که تو خونه ایم کنسرو بده (منم از کنسرو بدم میاد... فقط محتواتش خوبه)
... واسه اون سربازای بدبختی که وسط بیابون هستن... کنسرو بهترین نعمته!

خب بعله معمولا آقایان علاقه ای به اینجور چیز ها دارن
خب برای اون های که تحمل بد گویی از چیز که دوست دارن سخته
من کلا با کنسرو مشکل دارم با محتوایاتشم جور نیستم از وقتی این تن ماهی رو خودم حالم بد شده
خب من خوشبختانه بخاطره تک دختری معاف شدم نمی دونم سربازا چی کار می کنن

مهرداد 1389/07/11 ساعت 01:49 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اول شدم من!!!!!!!!

اره عزیز جان بیا این کاپ مال تو

پوریا 1389/07/11 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

خب حوستون ُ جمع کنین نخورین زمین !!
عرضم به حضورتون که کنسرو تن ماهی برای زندگی مجردی یک غذای شاهانه است ! با لیمو ترش یشه خورد ! میشه سس تند زد روش خورد ! می شه د کنار سیبزمینی سرخ کرد خیلی هم خوب می شه بعد دیگه حالا خودش با طمع روغن زیتون میی تونه باشه یا نیباشه !!! اون مسئله اساسی نیست ! از فواید کنسرو اینکه تیغ نداره ! برا اونا که خود ماهی رو دوست ندارند بسیار مفید !! عرض کردم قبل تر اونا که زندگیمجردی دارن ! هر وقت بخوان دیگه خیلی خودشون و تحویل بگیرن کنسرو می گیرن با تمام مخلفات بالا !‌تازه شور یا ترشیم می زارن کنارش !!!! اَاَاَاَاَ چقدر حرف زدم

خب بعد انجوری دیگه استعدادی در بی خود بی جهت زمین خوردن رو از دست میدم
خب اینایی که گفتی رو همش رو امتحان کردم ولی لامصب اصلا نمیشه خوردش
راحت باش هر چقدر دوست داری حرف بزن اینجا

نگین 1389/07/11 ساعت 09:40 ق.ظ http://neginsky.blogsky.com

سلام عزیز دلمممممممممم
دلم برات یه ذره شده بود گفتم یه سر بیام ببینم در چه حالی...زمین خوردی؟اخی عزیزم...اشکال نداره من که نخندیدم
قربونت برم خب بیشتر مواظب خودت باش عزیزممم
دوستت دارم یه عالمهههههههههههه

سلام نازنینممممممممممممممم
دل منم تنگ شده خانومی/ لطف کردی عزیز دلم/ اره کار همیشگیمه
نه بابا بخند دلت وا شه
چشم ولی خب استعدام رو چیکار کنم
منم دوستت دارم یه عالمه

نگین 1389/07/11 ساعت 09:42 ق.ظ http://neginsky.blogsky.com

راستی گفتی تن ماهی داغ دلمو تازه کردی ونوس جون این زن عموی ما ۳ ساله ازدواج کرده با عموما..اما هر موقع غروب میری خونشون کنسرو لوبیا و تن ماهی شاممونه...ناهارم شوید پلو با تن ماهیانگار چیز دیگه بلد نیست درست کنه..هی خدااااااااا

خب بهش یاد بدین غذای دیگه هم درست کنه احتمالا مادرش هم همین غذا ها رو درست میکنه

مدرس 1389/07/11 ساعت 11:04 ق.ظ http://sorayyaedu.persianblog.ir

از بس حواست پی وبلاگ و نوشتن و این کاراس کف زمین پهن میشی. شکر کن کف زمین پهن میشی اگه یوقت دیدی بالای پشت بومی و کف هوا پخش شدی چیکار میکنی؟

نه والا از وقتی یادمه این مشکل رو داشتم به وبلاگ کاری نداره/ رو هوا هم گاهی پهن شد حال میده

RaSo0l 1389/07/11 ساعت 12:45 ب.ظ http://1man.blogsky.com

از این به بعد به هویار بگو دستت رو بگیره تا زمین نخوری
کنسرو غذایی است ارزشمند و پر از مواد معدنی ! که تا زندگی مجردی و تنهایی را تجربه نکنی قدر آن را نخواهی فهمید

اره خب باید این کارو بکنم
نه والا از وقتی زندگی مجردی رو امتحان کردم هیچی وقت تن و کنسرو رو به عنوان غذا حساب نکردم

م ه س ا 1389/07/11 ساعت 03:47 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام اجی جووووونم حالت خوفهههههههههه؟
اجی فردا تعطیله منم اومدم نت
البته تصمیم گرفتن از مدرسه که میام بشینم درسامو بخونم همه کارامو بکنم وقتی تموم شد بیا نت واقعا بی نتی خیلی بده ولی اینجوری میشه اومد نت
اجی جووونم دلم واست خیلی تنگیدههههههههه
بووووس
بووس
بوووووووووووووس
راستی منم از تن ماهی بدم میا اه اه اه چیه
اجی مفاظبه خودت باش دیگه زمین نخور
اجی جووووونم بووسمت دالمممممممممم

سلام نازنینم/ من خوبم توچطوری؟
افرین دختر خوب
اره عزیز دلم سعی کن اول درسهات رو بخونی بعد هر کاری می خوای انجام بده
منم دلم تنگ شده خانومی
وای مرسی عزیزم
وایییییییی نگو که حالم بد شد
تو هم مواظب خودت باش
منم دوستت دارم خانم طلا

سلام خوبی برا هم جنسات چیزای نوشتم تو هم بیا دچارش نشو عبرت بگیر منتظرم

سلام/ من خوبم شما خوبی؟ چشم امر دیگه ای ندارین؟

اینقده سر به هوایی ... اینم به هنرهای انگشتت اضافه کن ..
من با تن ماهی موافقم اما نه زیاد ...

باید با نون بخوریش .. بعد همراهش نوشابه هم میتونه نوشیدنی خوبی باشه . البته با برنج هم میخورنش .. ترشی کنارش میتونه لذت خوردن رو افزایش بده ...

خواهش میکنم .. نیازی به این کارها نبود

شمس 1389/07/12 ساعت 03:40 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام عزیزم
کاش بودم و می بودی و می خندیدیممممم
من هنوز همه جام درد می کنه تو چییییییییی
خب فهمیدم کنسرووووووووووو ماهیت تمام شده برات می گیرم یه کارتتتتتتتتتتتتتتتتتتن
البته من چون دوست ندارم نون و ماست و یا نون و سبزی میزنم تو رگم
قربون شکلت برم عزیزم

سلام مامی جونم
اخ گفتی دقیقا مثل اون شب که جلوی در اتاق ولو شدم
الهی بمیرم برات . من نه زیاد جایم درد نمی کنه
نههههههههههههههههه هنوز دارم یه شونصتا دیگه نمی خوامممممممم
منم جدیدا به همین نتیجه رسیدم باید نون ماست بخورم
خدا نکنه خودم قربونت برم

شمس 1389/07/12 ساعت 03:42 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

راستی به قوله هویاررررررررررررر
هه هه خندیدم
تا حالا اینطوری کنف نشده بودمممممممممم

جانم
جیگر عمه اشه دیگه
خب تا شما باشی پیشنهاد ندین بریم دوتایی ازش کتک بخوریم

دریچه 1389/07/12 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

خیلی عاشقش نیستم ولی ازش بدمم نمیاد برای وقتایی که غذا نداری خوبه

خب برای وقتایی که غذا نیست بهتر یه چیز دیگه بخوریم نه تن ماهی

حامد 1389/07/12 ساعت 05:37 ب.ظ

درود
امان از سر به هوایی و حواس پرتی !
معلومه زندگی مجردی نکردی !

صد درود
والا تا اونجایی که یادمه حواس پرت نیستم ولی عجیب مشتاقم نقش زمین بشم
والا باور کنید مجردی دارم زندگی می کنم

حامد 1389/07/12 ساعت 10:10 ب.ظ

درود
باور می کنیم و احتمال میدم آشپزی بلد باشی و حوصله هم داشته باشی !!! وگرنه تو زندگیه مجردی که ما دیدیم و تجربه کردیم تن ماهی جایگاه ویژه ای داره

صد درود
بعله همه این ها درسته ! ولی گاهی از روی ناچاری مجبور به خوردن این غذا میشم وگرنه اصلا دوست ندارم. خب بعله برای اقایون جایگاه ویژه که هیچی خیلی هم دوستش دارن البته تو زمان مجردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد