صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بهترین سال (۳)

جلسه سوم بود که میرفتیم سر کلاس (کلاس قاطی بود از ۲۴ نفر ۸ پسر باقی دختر) 

 

پسر ها کمی یخشون آب شده بود با دختر ها حرف میزدن 

 

وارد کلاس که شدم حس شیطنتم گل کرد 

 

۲تا استاد یار داشتیم که کمتر با بچه ها حرف میزدن مگر اینکه بچه ها سوالی داشتن

 

۱ از استاد یار هامون مرد بود و سر کلاس هم میشست 

 

استاد قبل از شروع تدریس برگشت گفت ۶۰۰ هزارتومن دادم برای این پرژکتورا   

 

اما هیچی به هیچی انگار پولو ریختم دور (کمی عصبی بود)

 

(گفتم الان وقتش رسید که جو رو عوض کنم )منم گفتم همش تقصیر این آقای x (استادیار)

 

استاد خندش گرفت ولی به روی خودش نیوردم که جو کلاس بهم نخوره  

 

یه چند باری هی تیکه انداختم و دیگه بچه ها نتونستن جلوی خندشون رو بگیرن 

 

استاد هم دیگه خودش شروع کرده بود به همراهی کردن من

 

تدریس تموم شد و نوبت به کار عملی بود 

 

گفت یکی از بچه ها بیاد بشینه می خوام روش کار کنم  

 

منظورش پسر های کلاس بود

 

کسی داوطلب نشد (علت این بود که گریم اعتیاد رو داشتیم یاد می گرفتیم) 

 

گفتم: استاد من بیام؟  

 

گفت: بیا بشین که امروز همش داری شر به پا می کنی! 

 

رفتم نشستم رو به تمام بچه ها هم خندم گرفته بود همه باید جدی می بودم  

 

بچه هام شروع کرده بودن به تیکه انداختن و شوخی کردن

 

استاد داشت کارش رو شروع می کرد که  

 

آقایx بر گشت خطاب به استاد گفت 

 

استاد همچین معتادش کن که کتک هم خورده باشه(تو دلم گفتم دارم برات) 

 

خلاصه این جانب با گریم استاد شدم معتادی که  

 

دندونهای خراب داره و حسابی هم کتک خورده و پای چشمش کبودشده 

 

کار استاد که تموم شد بر گشتم گفتم استاد با صدای معتاد ها 

 

همش تقصیر این آقای x که منو انداخت تو این راه بعد هم داد حسابی کتکم بزنن  

 

که دیگه طرف اعتیاد نرم . استاد پقی زد زیر خنده  

 

به آقای x گفت ببین فولانی این امروز گیرش رو توِ 

 

گفتم: نه استاد دوست باب و منقل به راه و جنس خوب  

 

منو به این راه کشید با (دست آقایx رو نشون میدادم) 

 

گفت : نه مثل اینکه تو امروز می خوای همش کلاس رو بهم بریزی  

 

گفتم : والا من بی تقصیرم همش تقصیر ایشونه  

 

(بعد اون روز هر اتفاقی که می افتاد می گفیتم تقصر آقای x)

 

خلاصه کلاس با خنده و شوخی تمام شد   

 

منم برای کار بعدی که اذیت کردن دوستِ دوستم بود از کلاس زدم بیرون ....

  

ادامه دارد...

نظرات 10 + ارسال نظر
قاصدک 1389/07/15 ساعت 06:09 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
صبحت بخیر
گذری رد میشدم که دیدم آپ کردی.کله پزها هم این موقع صبح مشتری ندارن والله
به هرحال.داشتم میرفتم نونواییکه نذاشت این اپت
امان از دوست بد و البته ذغال خوب
پس پای این دوستی هستیم و بی خیال نون داغ
خوش باشی.تابعد یاعلی مدد

سلام بر دوست عزیز و گرامی
صبح شما هم بخیر
وای چه خوب همیشه گذری از این جا رد بشین کله پزی رو که نمی تونید تنهایی بروید
به به نوایی شرمند دیگه
صد البته
ممنون منم هستم
همچنین/ تا بعد/ یا حق

ATM 1389/07/15 ساعت 11:04 ق.ظ http://atmmehr.blogfa.com

سلام،پست جدیدتونو خوندم ،راستشو بخای زیاد خوشم نیومد،همین ،یه موقع از دست ما دلگیر نشی....................بای...................

سلام/لطف کردین/ ممنون از صداقتت/ نه برای چی دلگیر بشم/ بای

اییول شیطونی دوست می دارم !!!‌

منم دوست می دارم

شمس 1389/07/15 ساعت 12:34 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام عزیزم
خوب شد کلاست تموم شد هاااااااااااا
با این آقای ایکس

سلام مامی جیگر
اره خب
مرد خوبی بود

سلام ونوس جون.....
میدونم یه مدت نبودم....
توضیح میدم....
بهت نمیخوره اینقدر شیطون باشیا!!!!!

سلام علی جان
بله فهمیدم ....
مرسی مسافرت که توضیح نمی خواد....
مگه من چمه؟؟؟؟؟؟

حامد 1389/07/15 ساعت 05:06 ب.ظ

درود
از قدیم گفتن رفیق بی کلک دود !
بسی لذت بخش است اذیت کردن دیگران!

صد درود
ولی ما چیز دیگه شنیده بودیم!
موافقم!

شمس 1389/07/15 ساعت 08:55 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

دریچه 1389/07/15 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

سلام که شیطونم هستی
چه استاد خوبی
خدا چی میشد مام از این استادا داشتیم حالا شوخی که نه ولی میتونستیم ازشون سوال بپرسیم

اونم چه جورش
خیلی
شما هم از راهش وارد شین می تونید

مهرداد 1389/07/16 ساعت 01:34 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

کلاس گریمم دنیایی هستا...

اره دنیایی جالبیه....

امین 1389/07/16 ساعت 05:52 ب.ظ http://Golden-dreams.blogsky.com

هانی جونم میری کلاس گریم!؟
خیلی دوس میدارم کلاس گریمو...
چرا میری کلاس گریم؟!
به درست مربوطه؟!

میرفتم عسل
منم خیلی دوست داشتم
گفتم میرفتم
نه عزیز جان تفریحی میرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد