صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

میگن

از قدیم گفتن هرچی پاِ مال سنگ لنگه 

 

خب بگذریم  

 

آخ من موندم وسط بزرگراه خندق چرا باید باشه 

 

داری با سرعت میری همچین یه چاه عمیق  

 

جلوت سبز میشه که هیچی کاری نمی تونی بکنی 

 

بعد مجبور میشی بری سمت دیگه بزرگراه از تو آینه هم که نگاه می کنی 

 

می بینی مثل مار که داره حرکت می کنه باقیه اندامش هم در امتداد سر 

 

حرکت میکنه و جلو میره پشت سرت  

 

یه سری ماشین دیگه همون کاری که تو کردی رو می کنند 

 

حالا اینا هیچی یو انگار وارد دامنه کوه شدی و بالا پایین میشی چرا چون  

 

شهردار محترم منطقه یادش رفته قبل از آسفالت کردن 

 

خیابان رو هموار کنه چرا از روی ک... دی 

 

خب این چیزیه که همهء ما یه جورای باهش سر کار داریم و هیچی به هیچی/ 

 


 

از تمام دوستان که تو این مدت ۵ روزه که نبودم بهم سر زدن و  

 

وبلاگم رو تنها نگذاشتن تشکر می کنم و انشالله بعد از چندی مثل  

 

قبل بر می گردم و به همتون سر میزنم  

 

احتمالا از ۲۰ آبان به بعد مثل قبل هر روز آپ می کنم البته بی حرف پیش 

 

باز هم خیلی خیلی ممنون از همگی  

 

دیگه برم تا ۲۰ آبان مواظب خودتون باشید

نظرات 12 + ارسال نظر

صفحه که سفیده!!
کمرنگ هم که مینویسی خونده نمیشه هیچی

صفحه چی سفید؟؟؟
اشکال از نرم افزار شماست احتمالا با موزیلا اومدین

شمس 1389/08/05 ساعت 10:30 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام
فهمیدم افسردگیت ماله چیه
باید برم شهرداری رو نوازش کنم تا تو حالت خوب بشه
حالا کلاس میزاری ؟
تاریخ تعیین می کنی ؟
می برم نشونت بده دنیا دسته کیهههههههههه

سلام مامی
ایول به شما می گن مامی طلا
ولش کن مرتیکه مزخرف رو
کلاس که نه تدریس می کنم
تاریخ که نه جغرافیا هم همین رو میگه
نه مامی غلطططططططططططططط کردم من پیش دکتر نبر

شمس 1389/08/05 ساعت 10:31 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

شمس 1389/08/05 ساعت 10:41 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

قضیه یه تلویزیونی که گوگل سرچ می کنه
مثل همون زیپ است که با فرمان دادن بالا و پایین میره هاااااااااااااااااااااا

اره دیگه
اخ مردم از خنده

مهرداد 1389/08/05 ساعت 10:48 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

همه خیابون های ایران اینجورین... خدایی معلوم نیست چطور آسفالت میکنن!!!!

منتظرتیم

بر اون روحشون... خدا نگذره از اینجور افراد!!!
لطف داری مهرداد جان

شمس 1389/08/05 ساعت 11:03 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

جیگریه مامی به این مهرداد خان بگو که یه جایی رو بلدیم که هرچی چاله ماله است میبرن میریزن اونجا
و چقدر شانس آورده اون منطقه رو ندیده

باش مامی جونم بهش میگم
اره خیلی

الهی دست این شهردارچی ها نشکندکه سبب میشن پای مردم بشکند
ممنون ازلطفت انشاالله سالم باشی هرجاباشی خداهست ونگهدارت

امین
ممنون شما لطف دارین و همچنین نگهدار شما باشه

قاصدک 1389/08/05 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
اولا خب قدیمی ها کلی جون کندن تا یه بالاهایی که سرشون اومده را ثبت کنن توتاریخ ضرب المثلها
اونوقت شما اومدی درست وسط ضرب المثل شون دسته گل گذاشتی؟؟!!
خب میگن:هرچی سنگه مال پای لنگهنه پا مال سنگ لنگ
بعدشم.خب ۲۰ آبان چه خبره مگه؟؟؟
مطمئنم تولد من نیست.ایششششش
تولد خودتم فکر نکنم باشه.
پس مجبوریم منتظر بیستم بمونیم ولاغیر
تا بعد..یاعلی مدد

سلام دوست عزیزم
خب منم میدونم که مخصوصا اشتباه نوشتم
چه حالی میده ها
بعله اون که درسته
خبر خاصی نیست
مگه شما در سال چند بار متولد میشین؟
نه تولد خودم هم نیست
نه مجبور نیستین منتظر بمونید چون می گم من آزاد میشم

م ه س ا 1389/08/06 ساعت 10:42 ب.ظ

سهلام اجیه ناسم دلم برات خیلی تنگیده
اجی جونم منو ببخش خیلی وقته سر نزدم اخه منم افسیردگی گرفتم خیلی روحم ملیض شده
منم مثه تو اصلا نت زیاد نیومدم چند روزه پریروزم ۲ساعت پشته هم انقد حالم بد بود گریه کلدم
هنوزم خوف نشدم
خیلی زیاد دوست دارم مواظبهع خودت باش

سلام جیگر اجی دل منم برات تنگیده
اشکال نداره اینم میگذره خودت رو ناراحت نکن
امان از دست این نت
الهی
منم دوستت دارم نازنین

امین 1389/08/06 ساعت 10:57 ب.ظ http://Golden-dreams.blogsky.com

تا بیست آبان؟
اااااااااااااااا
واسه تولدم نمیای؟

اره
والا
حالا تولدت کی هست؟

حامد 1389/08/08 ساعت 12:54 ق.ظ

درود
یادش به خیر مدباقر که اومده بود اون اوایل می گفت بعد از نمی دونم یه سال یا کمتر اگه چاله چوله تو شهر تهران دیدید شهرداری بهتون جایزه میده !!! فکر کنم تو الان می تونی بری جایزه بگیری!!!
امیدوارم این کمتر اومدنت به نت خیر باشه ! ولی باعث دلتنگی میشه !

صد درود
خواب دیده بوده ولش کنه چلقوز یه چیزی گفته حالیش که نسیت
من یه جایزه بهشون میدم اگر تو یه اتوبان کمتر از ۱۰۰ دفعه تو چاله نیفتادن
خیر که بعله خیر هست. دل خودم هم تنگ شده!

قاصدک 1389/08/08 ساعت 04:54 ق.ظ

اهاننننننننننننننننننننننننننننن
از اون لحاظظظظظظظظظظظظظظ
به امید بیستم ابان

ارههههههههههههههههه
از همون لحاظظظظظظظظظظ
میام باور کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد