صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خوب می شد ها

چقدر خوب می شد آدم ها هیچ مشکلی نداشتن 

 

خستم! 

 

از خودم! 

 

از زندگی! 

 

از ... 

 

... ولی با تمام خستگی و تنفر هنوز خدا با منِ و کافر نشدم

نظرات 17 + ارسال نظر
قاصدک 1389/09/14 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

آدمهای موفق همیشه توی مشکلات دنبال یه راه حل دیگه اند

مثل صخره نوردها وقتی به تخته سنگی میرسند سعی به از

سر راه برداشتن اون سنگ نمیکنن.!بلکه اون تخه سنگ را دور میزنند

همیشه یک راه سومی هم هست

و همیشه خدا هست.بخصوص وقتی که فکر میکنیم به تارمویی

رسیده زندگی مون، اون موقع خدا بیشتر حس میشه

آرزوی سعی و تلاش و موفقیت برات دارم..کم نیار..تو میتونی

زنده باشی و سلامت.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
صد البته ولی من مشکل ندارم فقط از درد کشیدن خسته شدم
ولی خب درد رو که نمیشه دور زد
بعله رفتن به دکتر
صد البته و من همیشه باهش هستم
ممنون و من همچنین .. سعی می کنم... بعله تا الان هم تونستم
ممنون .. تا بعد .. یا حق

مهرداد 1389/09/14 ساعت 10:24 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا ما هم دل خوشی از این زندگی نداریم...
ولی خب... به قول تو خدا هنوز با ماست

دل خوش از زندگی دارم ولی از جسمم نه
اره خب اونو همیشه همراه خودم دیدم

دشمنت خسته باشد ونوس جان

برای چی خسته باشی
توباید حالا بارقص وگردش وگفتگو وبگوبخندبانشاط ترین باشی
وماخلقت الجن والانس الالیعبدون
ماافریده شده ایم تاعبادت کنیم وقتی برای خدابخندیم هم عبادت است وقتی باکسی حال واحوال میکنیم ولبخندمی زنیم هم عبادت است چیزی میخوریم هم عبادت است تفریح وسرگرمی داریم عبادت است

نه والا برای دشمننم هم نمی خوام اینجوری درد بکشه
از درد کشیدن جسمی
سعی می کنم ولی خیلی سال میشه نرقصیدم ولی سعی خودم رو می کنم که شاد باشم و چون شما ها رو دارم شادم
ممنون از لطفتون چشم حتما عمل می کنم و سعی می کنم که با لبخند با همه بر خورد کنم

مهسا 1389/09/14 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجیه ناسم نبینم خسته باشی
البته ها منم... هی...
الهی قفونت بلم اجیه ناسم تو ناناحت نباش باشه؟ منم ناناحت میشما
تازه منو ماچ کردی انقده خستگیم برطرف شد منم بوووووووووسمت دالم خیلی خیلی خیلی پس خسته نباش
راستی اجی بالاخره تونستی وبمو درست باز کنی؟
اگه اره هووووووووووووورا
وای اجی اسم درس میاد اصلا..... خوب سخته حسش نیست ولی بالاخره باید بخونم دیگه اههههههه
گوشت ورم کرده بهتره؟ الهی قفونت بلم نخوابیدی درست من که الان چندین وقته یه خواب با ارامش نداشتم همش با استرس درس کوفتی و دل گرفتگی و اینا خوابیدم ای زندگی بگم چی نشی هی...
محسنم نمی دونم تازگیا چرا انقده با محبت شده
ولی اجی بابامو دیدی همش ازم تعریف کنیا نگی من میام نت همش
واااااای خیلی دوووووووست دارممممممممممممم
مفاظبه خودت باش فهلا

سلام جیگر اجی / خوب میدونی که چقدر هر روز دارم درد می کشم
الهی بگردم تو کجات درد می کنه ؟؟؟
خدا نکنه عزیز دلم/ باشه ناراحت نیستم تو هم نراحت نباش. منم دوست دارم خیلی زیاد
اره بالاخره
هوارااااااااااااااااا
د دختر چند ماه بیشتر نمونده که یک ماه هم وسطش تعطیلین
تا چشم به هم بزنی می بینی تمام شده
نه امروز رفتم دکتر گفت خوب میشه/ خدا نکنه نازنینم خوب درس هات رو بخونی دیگه استرس و دل شوره نداری براش راحت می خوابی
خب خدا رو شکر قدرش رو بدون
باش بابات رو هم دیدم می گم ما تو نت باه آشنا شدیم یه روز هم نمیشه از هم بی خبر بمنیم
تو هم مواظب خودت باش منم خیلی دوست دارم

سینا 1389/09/14 ساعت 05:26 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

چقدر خوب می شد...............

اره والا.............

سعید 1389/09/14 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
باز خوبه تو خدا رو داری
من همونم ندارم

میگم با پستم حال کردی
خدایی بامزه نبود؟

سلام سعدی
چرت و پرت نگو میام میزنم لهت می کنم ها

اره فقط کافیه دستم بهت برسه

چی شده این چند روز خیلی دمق میزنی ...
خسته نباشی .. زندگی همینه دیگه ..
خوب یکم متفاوت باش .. اینقدر در گیر روزمرگیهات نباش .
دنبال تنوع باش تو زندگیت .. یه تغییر کوچولو میتونه مشکلت رو حل کنه ..
کافر؟!؟!؟ کافر برا چی؟
تا خدا رو داری غم نداری ..
اما وای به روی که خدا رو نداشته باشی . اونوقع هم غم نداری اما خدا رو هم نداری ..
امیدوارم که مشکلاتت حل بشن خانومی ..
موفق باشی

می دونی وقتی همش داری درد می کشی زندگی برات خسته کننده میشه...
زندگی رو کاری ندارم با خوب بدش میسازم ولی درد رو نه
خب من هر کاری هم بکنم این درد که از من جدا بشو نیست
آهان پس بگردم ببینم چه چیزی می تونم برام درد تولید کن برم دنبالش هان
اره بس که به زمین و زمان فحش میدم
نه ترجیح می دم خدا رو داشته باشم
ممنون عزیزم
تو همچنین

راستی نگفتی وبلاگ مامان چی شده که ایرور404داردوحذف شده است ؟مجددامروزکلیک کردم حذف بود

خب وبلاگ رو حذف کرده میام وبتون هم میگم

شمس 1389/09/14 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام خانم خانمااااااااااااااااااا
از دست تو آخر میرم به کوه دشت بیابان و ...

سلام مامی جونم
اگر رفتی منم با خودت ببر

حامد 1389/09/14 ساعت 11:55 ب.ظ

درود
خوش به حالت،
من نه از خودم و نه از زندگی خسته نیستم ! ولی خدا با من نیست !
اگه واقعا باهات باشه، این خستگی تنفر مقطعی هستند و زودگذر!
منم امیدوارم خیلی زودگذر باشن !(یه دوست هنرمند که بیشتر نداریم)

درود فراوان
از این که درد جسمی می کشم؟؟؟
ولی من هستم!!! چرا هست خوب نگاه کن حتما می بینیش
امید هم به همینه که تا الان خودم رو سر پا نگه داشتم
مرسی حامد جان خیلی لطف داری بهم

حامد 1389/09/15 ساعت 03:29 ب.ظ

درود
نه، به این خاطر خوش به حالت که خدا هنوز باهاته!

صد درورد
خوب می تونی تو هم می تونی کنار خودت داشته باشیش

درد ؟
دردت چیه دختر خوب ؟ بگو شاید درمونش پیش من بود

اره!
ضعف جسمانی ! خب به قول یکی از دکتر ها من یه پدیده نادرم


بله دیگه وقتی دکتر ها گفتن تو یه پسری الانم باید بگن یه پدیده نادری ... باید چیزه جالبی باشی .. خیلی خاص


کلا یه چیز عجیب غریبم من... خاص بودنم بخور تو سرم

مامانم گفته با غریبه ها حرف نزنم .. اما خودم عاشق چیزهای عجیب غریبم .. کجایی؟
خدا نکنه .. بخوره تو سر عام ..

خب پس دیگه باهت حرف نمیزنم ... من تو لباسام تو کجایی؟؟؟
حالا دیگه .. نه دلم نمیاد...

این شوخی های تو تمومی نداره ... منم تو لباساتم .. چی میگم منم تو لباسامم ...
اره دیگه ... بس که مهربونی

نه تازه شروع شده... خب منم اویزون کردمت... هر چی دوست داری خب جات خوبه
مهربونی از خودتت برادر

علی اکبر 1389/09/29 ساعت 12:15 ق.ظ

پس ادامه بده ... من خسته ام نمی یاری بیرون .. آویزونم میکنی .. گه من اویزونم .. خوب دوست دارم دیگه ..
مرسی خواهر

باشه ... خب پس تو خستگی در کن تا من بر گردم.. نه عزیزم مرسی نازنینم...
خواهش برادر

علی اکبر 1389/10/01 ساعت 12:03 ق.ظ

بده ... نرو منو بیار پایین .. دلت میاد من اینجا تنها بمونم
فدای تو

نه دلم نمیاد
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد