صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

پایان

سال ۸۹ با تمام خوبی و بدیهاش تمام شد 

 

ولی برای من خیلی سال خوبی بود گذشته از سختی هاش 

 

دوستای گلی پیدا کردم و از همراهی همشون ممنون 

 

سال خرگوش رو به همتون تبریک می گم 

 

امیدوارم سالی پر از برکت و سلامتی و خوشی باشه برای تمام  

 

کسانی که دوستشان دارم و حتی اونایی که همراهم نیستن 

 

ایامی خوش برای تکاتک شما آرزوی قلبیمه

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد 1389/12/29 ساعت 10:09 ب.ظ

درود بر هنرمند بزرگ !
سال نو مبارک!
خوشحالم که سال ۸۹ سال خوبی برات بوده و امیدوارم سال نود بهتر باشه !

درود بر شازده حامد عزیز
سال نوی شما هم مبارک
منم خوشحالم و انشالله برای شما هم خوب باشه

نوروزبرشمامبارک
انشااالله ازانرژی مثبت ان سرشارازشادی گردیم وباامواج مثبت بوسه های آن ازگزندهربلاوبیماری درامان باشیم
تگ محبت درمانی راانشاالله ذخیره کنید واثردرمانی بوسه وحضوردرکناردیگران بخصوص کودکان رابنگرید

ازمحبتتون ممنون ونوس جان عزیزکه به یادم هستید
امشب مامان راسرشارازبوسه میکنی که تا پایان سال شادباشدانشاالله اگرهم مانع شدبش بگومن سفارش کردم

بر شما هم مبارک باشه
امیدوارم که سال خوبی داشته باشیم همگی با هم برای شما هم
چشم حتما این کار رو می کنم

محبت را که شما تمام کردین در حقم
چشم حتما این کارو می کنم
اونم به چشم

یک هفته بعلت تغییرخط دسترسی به نت نداشتم حدست درست بوده است

خوب پس مشکل از خط بوده خیالمان راحت شد

سینا 1390/01/02 ساعت 09:41 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

درود
ایام بکام

صد درود
همچنین

مهرداد 1390/01/03 ساعت 09:54 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ممنون
منم بهت تبریک میگم سال خرگوش رو...

سالی شاد داشته باشی

خواهش می کنم
مرسی عزیز جان
برای تو هم سالی شاد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد