صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

باید به روز بود دیگه!!!!

  

ادامه مطلب رو هم ببین

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سعید 1390/01/29 ساعت 02:37 ق.ظ http://biqarar.tk/


عجب؟

راستی ادامه داستان رو نوشتم خانومی


بعله

باشه الان میام

زیتون 300۰ 1390/01/29 ساعت 01:47 ب.ظ http://zatun3011.persianblog.ir

سلام خسته نباشی چه زحمت زیبائی کشیدی
دستت دردنکند طنزیکی ازروشهای روان درمانی است خواندنش لذت بخش است

سلام از ماست ممنون هم چنین. از لطف شماست
کاملا موافقم

مهرداد 1390/01/29 ساعت 06:07 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من با دختری عروسی میکنم که حاضر بشه عروسی نگیره!!!
بجای عروسی میریم لس انجلس بگردیم

چیه عروسی آخه!!!!!!!!!!!

منم با همون پسره ازدواج می کنم که منو ببره مسافرت
کار خیلی خوبی می کنی فقط اونجا رفتی مواظب باش خرجت بالا نره
والا چیههههههههههه

شیما 1390/01/29 ساعت 10:50 ب.ظ

نگفته بودی شما هم ذهن منُ خوندی؟!!!ای داد بیداد........!!!!نگو که دلم خونه،خون

کجا ؟ کی ؟ کیو؟ من ؟ من نبود حتما کس دیگری بوده !!! ای وای....!!!!
همچنین!!! حالا عزیز جانم چرا آدرس نمیزاری از خجالت در بیام؟؟؟؟

سلام
چطوری صدف جان
من به خاطر همین چیزاست که دور زن رو خط کشیدم دیگه ... وای سرم درد گرفت از این همه همهمه ...

بیچاره مردها ... من نمیدونم این دخترا چی دارن که مردا باید برن دنبالشون برا خواستگاری ..
و اصلا این مهریه چیه .. مردا نباید مهریه بدن .. مگه زوره
و .. خیلی چیزایی دیگه اینجا جاش برا بحث نیست

سلام
من خوب اکبر جان
کار خیلی خوبی می کنی ... الهی خوب پنبه بزار تو گوشت

اره والا این همه خیانت میکنن باید یه جوری جواب پس بدن دیگه... از خودتون بپرسید
پشتوانه زنه .... نه خیر باید تا آخرش رو هم پرداخت کنن... حالا دیگه خوب تو زن نگیر که به این چیز ها فکر نکنی
و... خوب بعدا یواشکی بهم بگو

سینا 1390/01/29 ساعت 11:29 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام خواهر
راستش واقعا این روزا هزینه ازدواج خیلی خیلی زیاده-پدر همه رو درمیاره.خیلی خوب میشد اگه این مراسم پر خرج انجام نمی گرفت و بجاش یه سفری می رفتن
فتوکاتور خوبی بود دستت درد نکنه

سلام دادش گلم
اره موافقم .قتی نون قیمتش بر بالا ازدواج کمر که هیچی تمام استخوان هات رو میشکنه. در کل هر کاری بخوای بکنی باید پول خرج کنی
خواهش خوشحالم خوشت اومد

مهرداد 1390/02/01 ساعت 12:13 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

نه خب... سعی میکنم یه زن قانع بگیرم زیاد جیبو خالی نکنه دیگه!!
فکر همه جوانبو کردم

کار بسیار خوبی می کنی ولی خیلی باید حواست جمع باشه

حامد 1390/02/01 ساعت 06:16 ب.ظ

درود بر هنرمند کبیر
خوبید استاد ؟
این پستتون برای من کلی استرس زا بود !!!

درود بیکران بر شازده حامد عزیز خودمون
من خوبم شما در چه حالی هستید؟
الهی شرمند شما شدم

شیما 1390/02/01 ساعت 06:33 ب.ظ

خجالت چرا؟!!!!!وبلاگ ندارم.ایمیلمُ میزارم

انشالله بتونم ازش در بیام مرسی عزیز حتما بهت ایمیل میزنم

000 1390/02/04 ساعت 11:30 ب.ظ


سم و رسوم میزارن زیر پاااااا
اینقدر سخت می گیرن که موندیم رو دست دیگههههههههههه


امان از دست این جون ها
اره والا

مهرداد 1390/02/05 ساعت 08:08 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

درست بشین خون تو سرت جمع میشه

خب خداروشکر

کار خوبی که نمی کنم ولی شرایط این دوره زمونه اقتضا می کنه .. با این دخترای فیس و افاده ای که به وفور یافت می شن ...
می خوای صدای تو رو هم نشنوم ...

واقعا همینطوره .. به تو هم حق میدم ... کلا حق با جفتمونه اما بیشتر با منه .. چون رفیقمه

پشتوانه .. کی گفته ؟حتما قدیمیا ...
من قبول ندارم ... چرا ؟ یعنی چی؟ منظورشون ازین پشتوانه چی بوده ؟ مرد که پشتوانه خوبیه ؟ مهر دیگه برا چیه ؟ هان

یواشکی .. گوشت رو بیار جلو ...

صد البته
دیگه چه باید کرد همینه که هست... موافقم باهت ولی پسذ هام دست کمی از دختر ها ندارن
خوب من که صدام به گوش تو نمی رسه اصلا نمی زارم صدام رو بشنوی

اره دیگه... مرسی لطف می کنی ... خو اره خب باشه چون تو کوچیک تری دلت نشکنه حق با تو... باشه رفقت باشه

یه چیز تو هم حرفها... من نگفتم قدیمیها .. اره دیگه
منم قبول ندارم ... چی چرا؟؟؟ منظورشون این بوده که زمانی مرد دور از جونش گور به گور شد به تونه در آینده خرج خودش رو بده . بعضی از مرده ها اره ولی بعضی ها اصلا . برو از مامانت بپرس بهت میگه

اره دیگه کسی نشنوه ... جلو بگو....

همین که نیست .. یه کارایی میشه کرد .. بازار موافق کردن گرمه باهات موافقم ...

چرا؟ انکرالسوات که نیستی ؟
اره خب فقط اینبار رو قبول می کنم ها .. باشه ؟

حالا که گفتی ...
ماشالله هزار ماشالله که زن ها همه دارن میرن سره کار نیازی هم به خرجی ندارن ... خانم دوره زمونه عوض شده .. این حرفا رو نزن لطفا
حالا این بعضی ها شامل چه کسانی می شن ؟

دارم از تو می پرسم دیگه ... الان به مادرم بگم میگه پسرم زن میخواد .. حالا بیا درستش کن

بیا جلوتر ..

کدوم نیست... مثلا؟؟؟؟ خو راه خب
همینجوری؟؟ شاید باشم
خوب دیگه باشه تو قول کن حالا یه بار دوبارهش با من

خوب...
من نزدم اونا زدن چرا میندازی گردن من
نمیگم دیگه
به من چه مگه من معلمم ... خوب نه بگو برای یه پروژه میپرسی چیز خراب نمیشه
نمیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد