صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اعصاب ندارم ها!!!!!

فقط می تونم بگم واقعا متاسفم هم برای خودم هم برای شما ها و هم مردم این مرز و بوم 

 

 

 


 

پ.ن : نمیدونم چقدر صحت داره ولی اگر اینجوری باشه که شنیدم ...  چه میشه گفت؟! 


 

بی ربط نوشت: اِنقدر دلم می خواد یه گاز از لپش بگیرم که دندون هام درد گرفتن

نظرات 22 + ارسال نظر
شیما 1390/04/21 ساعت 12:04 ق.ظ

چرا؟چی شده؟!

قضیه یکم بو داره!!! ولی شامل حال شما نمیشه عزیزم!!!

قاصدک 1390/04/21 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

خب حالا برا ما چرا متاسفی؟؟!!!!
برا مملکت متاسفی بسه دیگه
پس شرمنده مون نکنید لطفا برا خودمون؛ خودمون متاسف میشیمشما چرا با این حالتون؟؟!!!
والله..با این نون هاشون تاسف هم داره

درود بر قاصدک عزیز
خوب برای اینکه شما ها هم تو همین مملکت دارین زندگی می کنید

از ارش به فرش که هیچی خاک هم که نه هزاران فرسنگ زیر خاک رسیده این مملکت
خوب باشه خودتون هم تاسف خواهید خورد خوب دیگه ما سینه سوخته معرفتیم
باور کن با این نوناشون

سلام ونوس خانومی
خوفی بلا؟
شناختی؟
نه....؟
ay baba alan chi
shenakhti
منم دیگه سعید یکم قیافه ام عوض شده
این وب جدیدمه... تشریف بیارین باخانواده خوشحال میشیم

وا چرا گاز میگیری. اعصاب نداری چرا ما رو گاز میگیری
الان داری تاسف میخوری...؟
تاسف نخور بیا متاسف رو بخور تا صورت مسئله پاک بشه

درود بر سعید خان عزیز
من بد نیستم شما چطوری؟؟؟
آره بابا
تو از هزار فرسنگی هم که بیای من میشناسمت
خوب شناختم دیگه
به به آقا سعید

باشه عزیز جان در اولین فرصت خدمت میرسم وب جدید مبارک باشه

تو رو نگرفتم که !!! کی گفت می خوام شما ها رو گاز بگیرم؟؟؟
نه دیگه خوردم تموم شده حالا باید یه چیز دیگه بخورم

شاید باید خودم رو بخورم که نبینم و نشنوم و حس نکنم اینجوری بهتره جای اینکه مسئله رو حل کنیم باید صورت مسئله رو پاک کنیم ای وای بر من

شیما 1390/04/21 ساعت 12:13 ب.ظ

درودبیکران
از کجا میدونی شامل حال من میشه یا نمیشه؟!
مملکت منم که هست؟!نیست؟!
به هر حال خبره نصفه و نیمه شنیدن و دوست ندارم،فکر کنم هیچکس دوست نداره.............

درود فراوان بر شیما بانوی عزیز
چون بنا به گفتهء خودتان ازدواج کرده اید
آره عزیزم مملکت تو هم بود مملکت همهء ما بود حالا نیست!!!

خوب گل من نمیشه که همه چیز رو گفت بعد هم من از صحیح بودن این خبر مطمئن نیستم وگرنه می گفتم هر وقت صحت برای خودم روشن شد میام به شما ها هم می گم

مهرداد 1390/04/21 ساعت 12:42 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
چی شده مگه اینقدر عصبی هستی!!؟؟؟


من تعجب میکنم... این همه سال تو ایران زندگی کردیو هنوز به این چیزا عادت نکردی؟؟
ایران به همین چیزاشه دیگه!!!!
وگرنه که بهش نمیگفتن ایران

درود
به ماند که چی شده یکم قضیه بو داره

منم تعجب می کنم این همه سال باید اینجوری تو سری بخوریم و صدامون در نیاد
تا وقتی شما ها اینجوری فکر می کنید دیگه چه توقعی از دیگران باید داشته باشیم مهرداد جان؟؟؟؟
الان هم بهش نمیگن ایران بهش میگن ویران

سینا 1390/04/21 ساعت 03:37 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com


what's the Problem?
چرا و برای چی و بخاطر کی متاسفی؟

کلا بی خیال
چون قضیه بو داره

شیما 1390/04/22 ساعت 09:57 ق.ظ

ای بابا!!!تو هم باید عادت کرده باشی که توی این مملکت هیچ خبری هیجان زدت نکنه!!هر اتفاقی افتادنیه.....

نه والا!!!! ای وایییییییییییی که چرا ما باید به سرخوردگی خودمان عادت کنیم ؟؟؟ هیجان گجا بود بابا عصبانیم فقط همین ای کاش می تونستم قبول کنم حرفهای شما ها رو

سلام
نه وب قبلی رو حذف نکردم ولی شما از لینکاتون پاک کنید
و این وب رو لینک کنید
از اون وب فرار کردم... از دست هرچی دوست فامیل بود

درود . باشه فراری

مهرداد 1390/04/22 ساعت 08:03 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بیخیال بابا
چند روز اومدیم زندگی کنیم وبعد باید بسات جمع کنیم و بریم دیگه!!
پس بی خی خی مشکلات

از کجا میخ بیارم؟؟؟
به قول خودت اومدیم زندگی کنیم نیومدیم اسیری بکشیم که

حامد 1390/04/22 ساعت 09:02 ب.ظ

درود بر هنرمند کبیر
استاد عصبانیت برای شما اصلا خوب نیست!!! هنرمند و روح لطیف و... حیفه! بگو چی شده من خودم عصبانی بشم
من هنوزم ازدواج نکردم می تونی راحت بهم بگی

درود بر شازده حامد عزیز
ای کاش میشد که اعصبانی نشد! روحی که هروز زخم بخوره دیگه لطیف نیست!!! چی بگم که زبون خودم بند اومده
ای بابا تکلیف منو رون کن بالاخره ازدواج کردی یا نکردی؟؟؟ در ضمن این مئله برای خانم ها خیلی درد ناکه

قاصدک 1390/04/23 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

میلاد حضرت علی اکبر(ع) که مصادفه با روز جوان بر شما مبارک

خب شما که به ما تبریک نمیگی مگر اینکه بگن روزسالمندانه و یادما بیفتیاما ما تا بگن جوان..زود میگیم بریم بگیم:ونوس عزیز.همیشه سلامت و شاد و برقرارباشی
شب و روزت خوش.تابعدیاعلی مدد

درود بر قاصدک عزیز
منم به شما گل نا شکفته تبریک میگم
اختیار داری سالار شما سرو تاج سر ماییی راستی مشتی روزت مبارک تقویم دم دستم نبود که ببینم باید بیام تبریک بگم یا ن
همچنین
ایام به کام . تا بعد یا حق

ترو خدا حداقل لینک نمیکنی اینو پاک کن
میان ردم رو میزنن پیدام میکنن هاااااااااااا
راستی اون عکسه اگه یکم صبر میکردی کامل لود بشه متحرک بود

کی گفته لینک نمی کنم هان هان هان
اهان الان هر دوتار رو لینک میکنم با مشخصات کامللللللللللل
اون عکس یک ربع وقتم رو گرفت ولی حرکت نکرد

ziba 1390/04/23 ساعت 02:47 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

واه واه بهت نمیاد این خشن باشی هاااااااااااااااااااااااااا

به قول مامانم وقتی رگ سیدی و ترکیت قاطی میشه دیگه هیچی نمی فهمی

ziba 1390/04/23 ساعت 02:49 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ونوسی میخوای یه عملیات انتهاری راه بندازیم اون کله سیاهی های اون بالا رو به قطار ترتیبشونو بدیم
کیف میده ها

آخ گل گفتی برو بریم
موافقم

ziba 1390/04/23 ساعت 02:50 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

درکل خب شد اپ کردی
حالا فحشاشو میذاشتی تو ادامه مطلبی نمیدونم رمزی

منم میاومدم کلی فحش میادم دلم خنک شه

مرسی گلم
والا دیگه از فحش و این حرفها گذشته
خب تو راحت باش

ziba 1390/04/23 ساعت 02:51 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ونوسی راستی ترک نیستی ؟

یه دوست پسر ترکم نداریم فحش ترکی یادمون بده بار این بالا دستیا بدیم

از شانست هستم ولی بلد نیستم
من یه چند تایی بلدم ولی زشته

ziba 1390/04/27 ساعت 09:57 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

همون چند تا رو برام بزار تو صندووق پستیم بیزحمت الهــــــــــــــــ-ی خیر ببینی
شاید لازم شد
معنیاشم بزاری هاااااااااااااا

اوا خدا مرگم بده

سلام

باشه گلم
امیدوارم لازمت نشه
اونو هم که حتما میزارم خانومی
خدا نکنه زنده باشی
سلام به روی ماهت

سوسن 1390/04/29 ساعت 09:23 ب.ظ

اوه اوه اوه
چه خبرته ؟؟؟ چرا مردم رو دعوا می کنی ؟؟؟
چشم منو دور دیدی فحاشی هم که می کنی !!!!!
چشمام داره مثل چراغ قوه می درخشه از این همه خشانننننت
و همچون بید لرزان با خود می رقصم و می نوشم و می کوشمممممممممم
.
.
.
ببینم ... می بینی که نمی بینم ؟؟؟
اگه گفتی چیو ؟؟؟
خب منم نمی دونم !!!
...
غصه نخور با هم اردواج می کنیم مسدله حل میشه
این دیگه اینقدر جار و جنجال نداره که بابا ...
یکی اون بالاها میخ شده بود ... چکش رو که بردی معطلش نکن
عزیز دل ...

والا
میدونم یکم تند رفتم!!! حقشونه!!!!
دیگه چه کنیم دیگه پیش میاد
الان مسئله همون درگیری دوتا رگ های منه دیگه
تا من هستم شما چرا بندری میزنی شما خودش رو ناراحت نکن



ای وای من
نمیدونم که
خب چیکار کنیم؟؟؟؟؟

نه خب من در سن ازدواج نیستم می خوام درسم رو ادامه بدم
جارو کردم دیگه ....
(ریسه مسنجری)

سوسن 1390/04/30 ساعت 11:31 ب.ظ

جارو دستی نکشیدی که ؟!
به کوری چشم اون که می دونی ... جارو برقی که داری عزیز دلم
مواظب کمرت باش
باشه حالا درست رو بخون من صبر می کنم
پدر عاشقی بسوزه ؟؟؟
آخه پدرش چه گناهی داره ؟؟؟
( انتظار مسنجری )

با این کمر مگه می تونم؟؟؟
صد البته ولی خوب پول برق رو چی کار کنم
آخ گفتی کمر داغ دلم تاز شده
وا خوب من می خوام تا دکترا بخونم اروا شیکمم
باباش رو چی کار داری همون عشق و بچسب
والا من نمیدونم این پدر مادر ها چه گناهی کردن که همش باید بسوزن
انتظار نکش گل

سوسن 1390/04/31 ساعت 09:51 ب.ظ

راستی نازنینم
حوالی منزلتان احیانا خدمات الکترونیکی نیست ؟
.
اگه هست بده لنت بپیچن اون دوتا سیم رو ... شاید افاقه کرد
امتحانش ضرر نداره
.

جان دلم
اوا مگه نمیدونی اینجا امکانات زیر منفی ۱۰۰

حالا بزار برم شهر اگر کسی رو پیدا کردم رو جف چشام

سوسن 1390/04/31 ساعت 11:19 ب.ظ


خوب بگو ازدواج نمی کنم دیگه ...
بچه مردم رو انگشت به هوا نگه داشتی آخه
برم فکر کسی دیگه باشم داره بوی ترشی میاددددد از من


خب اول باید از بزرگترم اجازه بگیرم...

خب برو با مامانم حرف بزن میدونی مامانم خیلی دلش می خواد من این سر بالایی رو برم

وا به همین زودی جا زدی همون بهتر برو دنبال یکی دیگه بگرد چیزی که فراونه دختر پسر امسال وقت شوهر امسال

سوسن 1390/05/01 ساعت 07:50 ب.ظ





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد