صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خب خواب طفلک

 

بیست روز شد!!!!


 

 

دعای روز بیستم ماه رمضان 

  

خدایا در این روز درهاى بهشت را برویم باز کن
 

و درهاى آتش جهنم را برویم ببند
 

و در آن براى تلاوت قرآن توفیقم ده
 

اى نازل کننده آرامش در دلهاى مؤمنان


 درد دل های ونوسی: 

خدا نکنه کار هیچ کس به دوا دکتر بکشه 

 

دکتر میگه چند کیلوی میگم ۵۳ میگ بیا واستا وزنت کنم 

 

انگاری دروغ باور نکردنی بهش گفتم


 

دعا نوشت ونوسی: خداوندگارا: 

 

دلهای شادمان را شاد تر و درد هایمان را کمتر 

 

چشمانمان را بازتر و فهم و درکمان را بیشتر کن 

 

التماس دعا 


فکر کنم یارش رو هم همنطوری ..... 

خیلی باحال بود

نظرات 4 + ارسال نظر
آنا 1390/05/30 ساعت 05:07 ب.ظ http://ana_hita.loxblog.com

وبلاگ جالبی دارین
موفق باشین
تو این شبا منم دعا کنین

ممنون
همچنین
محتاجیم به دعا

مهرداد 1390/05/30 ساعت 10:27 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

منظورش از وزنت چقدره اینه که عدد رند بدی!!
مثل 50 - 55 - 60

و اون اخریه هم وطنه دیگه!؟

نه بابا باورش نمیشد وزنم انقدر هستش

شک نکن

حامد 1390/05/31 ساعت 05:37 ب.ظ

درود
خوبید؟ دنیا به کامه ؟
خب حق داره بنده خدا 53 کیلو هم شد وزن !! من وزن الانم نسبت وقتی که جوون بودم و همسن شما نزدیک به 8 کیلو کم شده ! اگه این برای شما هم اتفاق بیافته به سن و سال من که برسی 45 کیلو بیشتر نیستی!!
خیلی باحال خوابیده!

درود خداوند بر شما شازده عزیز
به شکر خدا! اگر نباشه که اینجا نیستم! شما چطورید؟؟؟
خب ببخشید باید چند کیلو باشم؟؟؟ بابا سن و سال خب مگه بده وزنم میره جزء سو هاضمه ها
چشماتون باحال میبینه

ziba 1390/05/31 ساعت 11:49 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ای بابا اینجوری باشه که دختر ژوستو استخونی من با این وزنم مامانم همیشه میگه چته دختر
تو رو ببینه میبندت به تقویت کننده های غذای مامانم اینا

نه والا فقط استخونم پوست هم ندارم ...

خب یه چند وقتی ببنده ببینه هیچ تاثیری نداره بی خیال میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد